24. júna 2014

Ako zvládnuť stres

Ahojte, ako už z názvy vyplýva dnešný článok bude o tom ako zvládnuť stres. Poviem vám hneď na rovinu že to nie je vôbec ľahké. Právne naopak, ale dá sa to. Určite nefungujú tie trápne frázičky ako ,,hlavne nestresuj. Kľud to zvládneš" a podobne. To vám môžem zaručiť.
Každý človek sa zo stresom a stresovými situáciami vysporiadáva inak. A mne sa osvedčili tabletky proti stresu GS Antioxiolan. Použila som ich pri maturitných skúškach a aj keď som si robila vodičák. Sú to také malé biele tabletky ktoré vám zaručene pomôžu. Dajú sa bežne kúpiť v lekárni a ich cena je niečo málo cez 5 eur. Ide vlastne  o výživový doplnok z extraktov kozlíka, trezalky, horčíka a vitamínu B.  Pomáha pri nepokoju, úzkosti a napätiu. Som si istá že ide o český výrobok. Balenie obsahuje 30 tabliet. Je veľmi účinný a nenávykový. Odporúča sa užívať 1-2x denne. Účinok sa dostaví po niekoľkých minútach u mňa napríklad do 10 až 20 minút.

Môžem vám tento výrobok len vrelo odporúčiť. Takže ak aj vy patríte k ľudom ktorý sa často ocitajú v stresových situáciách alebo horšie zvládate stres určite aspoň o tomto produkte pouvažujte :)

Zdroj obrázku: //www.zbozi.cz/                                                                  
                                                                                                                                                AnLen

7 komentárov:

  1. Já samozřejmě také nejsem vyjímkou,co se stresu týče,ale nejsem zastánce prášků,takže já bych to takto neřešila :) mně stačí s o tom s někým promluvit a je mi lépe,ale samozřejmě to spoustě lidem může pomoci,tak jako tobě :) takže toto je podle mě velmi užitečný článek! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich brala iba počas testov na vodičák a maturít. To boli moje také dve najväčšie stresové sytuácie v posledných rokoch. Inak sa tiež snažím vysporiadať so stresom podobným spôsobom ako ty ,čiže sa s niekym porozprávam alebo sa niečim zamestnám, aby som na stres trošku zabudla :o) Práve preto som sa rozhodla spraviť teto článok, nie je to žiadna reklama na tablety proti stresu ale iba spôsob ako sa s ním dá vysporiadať. Som rada že to takto berieš :) A ďakujem za komentár, veľmi ma potešil :)

      Odstrániť
  2. Môže to byť dobrý pomocník pri strese, ale ja keď vidím tabletky tak utekám kade ľahšie :) uprednostňujem skôr čajíky proti stresu

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa no ja osobne beriem radšej prášky, toto sú jediné tablety ktoré dobrovoľne užívam. Tie čajíky proti stresu znejú zaujímavo, môžeš mi napísať pár druhov alebo rovno značku?

      Odstrániť
  3. práve o tomto som minule čítala v časopise emma alebo eva že ľudia si moc zvykaju na podobne tabletky proti stresu až sa na nich stanu závislí a nedokážu už nikdy bez nich fungovat v takých streových situáciach až prestanú vnímať pomaly realitu .. a ešte o to horšie že sa dajú len tak voľne kúpiť ktoré majú aj veľa krát vedľajšie účinky.... určite je to každého vec ale hadzat do seba tabletky sa fakt nevypláca...to je len moj nazor

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento článok som písala už dávnejšie a tak som tam asi zabudla dopísať že tieto tablety nie sú návikové. Kamarátka ich bez problémov brala z osobných dôvodov niečo cez 2 roky. A ked ich vysadila tak ďalej normálne fungovala. Źiadna závislosť alebo absinenčné príznaky :o)

      Odstrániť
  4. Stres je dosť nepríjemná záležitosť to áno, ale o tom, že by naň existovali fungujúce tabletky počujem asi po prvý krát, na mňa funguje jedine upokojenie a rozvaha alebo proste odreagovanie sa. Čajíky ani lieky mi proti stresu nikdy nepomohli a ani som ich nikdy nejako nevyhľadávala. Raz som tuším skúšala jedny a nič tak som prestala.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť