27. júna 2014

Ahojte baby, dnešný príspevok bude tak trošku osobnejší, než na aké ste u mňa zvyknuté. Chcela by som vám trošku priblížiť mňa a môj momentálny život.Takže volám sa Andrea a mám 19 rokov. Podaktoré z vás už vedia, že som približne pred mesiacom úspešne dokončila strednú školu. Študovala som odbor Kaderník-vizážista ale viac sme sa venovali kozmetike ako vizážistike, ale to nie je až také podstatné. Hlavné je že som zmaturovala a mám aj výučný list (ktorý ale určite nevyužijem a tak mi je v podstate na nič). Teraz si mienim užiť moje  posledné študentské leto. Chystám sa ísť na dovolenku, dáky ten festival, kúpaliská a bude aj chata. O všetkých týchto podujatiach sa budem snažiť spraviť článok, chystám sa veľa fotiť, hlavne na dovolenke. Nebudem už radšej nič sľubovať lebo ako sa poznám, vždy keď niečo sľúbim málo kedy to dodržím. Vlastne ako náhle niečo niekomu sľúbim už sa mi tá vec nechce robiť. Trochu zvláštne nie? Ale taká som celá ja.
Po lete by som sa rada čo najskôr zamestnala, ale veď to poznáte, všade plno nezamestnaných a aj keď sa uvoľní nejaké miesto, buď sa hneď rýchlo zaplní alebo ponúkajú mizerný plat. A úprimne ja za 300 eur robiť nebudem. Preto zvažujem už dlhší čas odchod do zahraničia. Vlastne o tom básnim už asi dva roky. Len otázne je kde nájsť spoľahlivé zamestnanie v zahraničí. Agentúry vás iba ošklbú alebo oklamú a zase nechcem ísť niekam na vlastnú päsť. Najlepšie sú známosti, ale keď ich človek nemá... Skrátka toto budem asi riešiť neskôr. Teraz sa môžem ešte do septembra nazývať študentom a užívať si leto :)
A čo vy? Aké máte plány ?

AnLen 

8 komentárov:

  1. Nádhera! :) Jinak se chystám k moři :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A kam konkrétnejšie? Dúfam, že na tvojom blogu uvidím aj dáke fotky z tvojej dovolenky :)

      Odstrániť
  2. presne tak treba teraz hlavne si užiť ešte leto pokial si študent a potom sa uvidi:)) držim palce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Ale už teraz si pomaly rozposielam životopisy aby som aspoň mala dáku šancu nájsť si tu prácu. A ak to nevýde balím kufre a vyrážam do sveta :D

      Odstrániť
  3. Ach tak tú dovolenku ti závidím :)) ja ani neviem čo bduem robiť cez leto uvidíme :))) držím prsty potom keď si budeš hľadať prácu :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy je najlepšie nič neplánovať a nechať všetko na náhodu :) Ja mám len krátky zoznam a čo mi toto leto prinesie ďalej uvidím :) A ďakujem, určite to budem potrebovať :o)

      Odstrániť
  4. ja radšej nič neslubujem povačšine lebo nikdy nevieš ako sa odrazu može zmeniť situacia a ludia to niekedy nevedia pochopit:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano to je rozumné :) Ani ja už nebudem, veď radšej ich prekvapím niečim čo nečakali ako sľubovať niečo čo nakoniec nebude :)

      Odstrániť