1. júna 2014

A som späť!!!

Ahojte moje zlatíčka! Ani neviete ako ste mi chýbali a aj blogovanie samotné. Som nesmierne rada, že som úspešne zmaturovala a mám už konečne pokoj. Teraz ma čaká už len sladké nič nerobenie. Aspoň istý čas. A potom príde krutá realita. Ale to je mi momentálne jedno :D Hlavné je, že už mám konečne pokoj a môžem sa venovať tomu čo ma baví.
Počas toho mesiaca, čo som neprispievala ma napadli celkom zaujímavé nápady na články, takže sa máte na čo tešiť. V zálohe už mám 2 recenzie a jedno zaujímavé zdobenie nechtov a rôzne fotenia, ďalej to budú outfitové články a kopu iných. Dokonca asi zhrniem ten môj maturitný týždeň moje outfity v ňom a hlavne pocity. A asi tam dám aj nejaké tie rady ako to všetko zvládnuť hlavne ten stres :)
Ďalej plánujem prispievať v pravidelných intervaloch, aspoň 1 článok do týždňa. Možno zavediem aj nejaké pravidelné rubriky, len ešte zvážim aké :D
Tak dúfam že ste z môjho návratu aspoň z polovice taký radi ako ja :) Mám vás rada a ďakujem vám že ste na môj blog nezanevreli počas pauzy. Dokonca ani veľa členov neubudlo a ak aj dáky ubudli nahradili ich iný, čo ma veľmi teší :)

ZD: we♥it                                                                                                                    AnLen


6 komentárov:

  1. super, že jsi zpátky :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k úspešnému zmaturovaniu! Som veľmi rada, že si späť a teším sa na nové články :-).
    Butterfly GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Budem sa snažiť, hádam články ktoré pripravujem ťa nesklamú :)

      Odstrániť
  3. vitaj vitaj :)) teším sa na nové články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už dúfam nebudem musieť znovu prerušovaťť svoje blogovanie :)

      Odstrániť