4. mája 2014

OZNAM!!!

Ahojte baby, ako ste si určite všimli nie je to tu už ako kedysi. Nemám toľko času a prispievam veľmi sporadicky. Čo ma veľmi mrzí. A preto som sa rozhodla dať si tento mesiac pauzu  s blogovaním. Chcem sa naplno sústrediť a učiť na ústne maturity, ktoré mám 27,28,29 mája. Tie sú momentálne moja hlavná priorita. Dúfam že ma chápete. Takže mi držte palce aby som úspešne zmaturovala a ak všetko dobre dopadne od 1.6. sa začnem naplno venovať blogu! A možno zavediem aj nejaké zmeny. Musím si to ešte všetko poriadne premyslieť. :o) Tak sa dovtedy majte pekne a vidíme sa opäť v júny!
Zdroj obrázku: weit
AnLen

11 komentárov:

  1. Držím palce :) Maturita- formalita, ale sa mi to hovorí(píše), keď už to mám dávno za sebou :) Určite to zvládneš ľavou-zadnou

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasnačka :) a hodně štěstí při výběru otázek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. držím palce, nejako to musíme zvládnuť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držím palce :-) maturita nie je až taká hrozná, ale asi sa mi to hovorí ľahšie keď to mám už za sebou :-D. Verím že budeš mať pri ťahaný otázok šťastnú ruku a že to zvládneš bez akýchkoľvek problémov. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ti prajem aby sa ti to čo najlepšie podarilo a aby si bola spokojna:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. good luck!

    Come visit PanamaAsti
    post comments or reviews... Me will be very nice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great blog, I'm a new follower on GFC and Bloglovin :)
    would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lovely! Would you like to follow each other on GFC, Bloglovin & Google+? If interested, please let me know.

    Louisa
    LA PASSION VOUTEE
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your comment on my blog. I'm following you now on G+, IG, Bloglovin #20 and GFC #130. Please follow back.

      Louisa
      LA PASSION VOUTEE
      http://lapassionvoutee.blogspot.com/

      Odstrániť
  9. Ďakujem všetkým ktorý si na mňa spomenuli a držali mi palce pri maturitách. A Hlavne vám ďakujem, že ste vydržali túto moju menšiu pauzu s blogovaním. :o)

    OdpovedaťOdstrániť