1. mája 2014

Avon Naturals- Vanilkový krém na ruky

Ahojte dnes vám prinášam recenziu na Vanilla hand cream od Avon. Kúpila som si ho síce dávnejšie, ale až pred týždňom som ho začala používať. A viete čo? Hneď som si ho zamilovala. :) Preto som sa rozhodla, napísať vám niečo málo o tomto krásne voňavom kreme.

Obal krému má jemnú žltú farbu s obrázkom vanilkového kvetu. Pôsobí to veľmi jednoducho ale pritom pekne. Jeho konzistencia je pomerne tuhá, ale napriek tomu sa krásne rozotiera po rukách. Hneď po niekoľkých sekundách vsiakne do pokožky.

Má krásnu jemnú ale pritom sladkú vôňu, ktorá mi strašne pripomína vanilkový puding. Táto vôňa vydrží na rukách niekoľko hodín aj potom čo si ruky napríklad umyjete mydlom. Nie je ale vôbec nepríjemná, práve naopak. Ďalej krém okrem krásnej vône zanechá vaše ruky krásne hydratované a hladké.
























Jeho cena bola tuším 1,50 eur. A viem že Avon má v ponuke rôzne sady týchto vanilkových produktov, ako napríklad vanilkový telový krém, deodorant, telový sprej a iné. 
AnLen

7 komentárov:

  1. úplne si viem predstaviť tú vôňu, musí byť skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem vanilku :3 Môže byť pekný.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z téhle vanilkové řady má doma tělový sprej a je super! Strašně krásně voní, psala jsem na něj recenzi, jestli by jsi se chtěla kouknout :)
    zdenka23.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hmmm...vypadá to velmi lákavě :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S krémem mám zkušenosti, krásně voní :-)
    Nechceš se sledovat navzájem? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi dobra recenzia. Kedze s Avonom spolupracujem krem mam a je naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť