3. apríla 2014

This or that TAG

Zdravím! Dlhšie sme tu nemali žiadny TAG a tak som sa rozhodla to trošku napraviť. Už z názvu vyplýva, že si budem vyberať spomedzi dvoch vecí. Otázky sa týkajú hlavne kozmetiky ale aj trošku módy. A určite väčšina z vás tento tag pozná :) Tak poďme na to!


MAKE UP

                                                                     Lícenka alebo bronzer?                                                                         U mňa rozhodne bronzer.

                                                                           Lesk alebo rúž?                                                                             Rúž, lesk sa tuším ani v mojej zbierke nenachádza.

                                                      Gélová linka na oči alebo riasenka?                                                                 Tak toto je dobrá otázka. Ako kedy napríklad do školy rozhodne riasenka ale keď idem niekam von dám si linku, tá mi lepšie zvýrazní oči.

                                                      Neutrálne očné tiene alebo farebné?                                                                      To záleží od príležitosti. Farebné tiene sú skôr na leto alebo na nejakú slávnosť poprípade ples. A neutrálne tiene zase na bežné nosenie. Tak asi zvolím skôr neutrálne, tie nosím častejšie.


NECHTY:
Dlhé alebo krátke?
Ja som za dlhé, páčia sa mi ale musím sa priznať že teraz mám krátke ale nedobrovoľne :D
Prirodzené  alebo gélové?
Rozhodne prirodzené. Gélové som mala len raz v živote a nestáli za veľa. Nevydržali mi dlho a strašne mi zničili nechty. Takže už nikdy viac.
Svetlé alebo tmavé? 
Ešte nedávno sa mi páčili viacej tmavé laky ale teraz uprednostňujem tie svetlejšie a možno farebnejšie.

MÓDA
Dlhý rukáv alebo krátky?
To záleží naozaj podľa počasia :D Ale kedže máme tu jar zvolím si krátky.
Šaty alebo sukňa?
Šaty, tie mám v šatníku viac ako sukní :)
Vysoký opätok alebo nízky?
Rozhodne mi je pohodlnejší nízky ale nebránim sa ani topánkam s vysokým podpätkom.

Väčšina obrázkov je z weit

                                                                                                                                                  AnLen

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára