26. apríla 2014

Spring flowers outfit

Ahojte, aj keď som pôvodne chcela dnes zverejniť úplne iný outfit. Vďaka stále zlému počasiu sa mi ho nepodarilo ešte nafotiť :( Tý ktorý navštevujú môj blog trošku pravidelnejšie vedia o akom outfite píšem :) A tak som sa rozhodla zverejniť tento. Stihla som ho nafotiť asi pred 2 týždňami.
Nejde  o nič extra. Iba o veľmi jednoduchý, pohodlný a hlavne jarný outfit. Ku kvetovaným šatám som zvolila čierny kardigan a hnedé topánky. Potom už len nasadila okuliare a tadááá :)



Tak dúfam, že sa vám outfit páčil a aj fotky :) Prajem vám krásny aj ked´upršaný zvyšok dňa :)
AnLen

28 komentárov:

  1. Outfit hje úžasný! moc se mi líbí šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásne šaty a fotky sú fotené naozaj v úžasnom prostredí :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasny saty! xxx takovyhle ,,casual,, outfit je presne muj styl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný outfit,moc ti to sluší a to prostředí,v němž jsi se fotila je krásné!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Tú lúku sme našli iba náhodou pôvodne sme išli fotiť do lesa :)

      Odstrániť
  5. uuuužasnee suu:)) odkial? ja som nenašla ešte tie prave premna a tieto su super♥:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo sekáča :D Ale pôvodne sú zo Zary myslím :) Nabudúce pôjdeme pobehať po obchodíkoch soplu dobre ? :)

      Odstrániť
  6. Such a beautiful dress...
    Check out my $30 to 5 Winners Giveaway
    xx

    http://fashionalatic.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne saty :) ale ty mas hole nohy ci to su silonky? :-O

    Majuska.noliskova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mám silony. Na to aby som sa odvážila ísť von bez nich musím sa najskôr trošku opáliť:D

      Odstrániť
  8. Wow :) fotky se moc povedly :) Krásný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné fotky!:) Outfit vypadá ůžasně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Som rada že sa ti páčia :o)

      Odstrániť
  10. velmi ti to pristane..mam taketo fotky, prostredie, saty velmi rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, jee vážne? :) Tak to som veľmi rada :)

      Odstrániť