17. apríla 2014

PAN STIK od Max Factor recenzia

Ahojte kočky! Dnes vám konečne prinášam sľúbenú recenziu na Pan Stik od Max Factor. Vopred vás upozorňujem, že v tejto recenzii sa nebudú nachádzať žiadne negatíva na tento produkt, pretože je skrátka skvelý! S Pan Stikom som sa stretla prvý krát asi pred rokom, vedela som že je úžasný, skvelo sa mi s ním pracovalo ale od jeho kúpy ma odrádzala vysoká cena. Až s odstupom času som si povedala že keď môžem dať vyše 8 eur za make up, tak môžem približne podobnú cenu zaplatiť aj za tento malý zázrak. A tak som si ho konečne kúpila. Jeho cena bola tuším 7,63 eur a konkrétne mám odtieň 12.

Tak a teraz prejdime viac k samotnému Pan Stiku. Ide vlastne o tuhý makeup alebo inak povedané makeup v tube. Je určený najmä pre normálnu až suchú pleť. Rozhodne ho neodporúčam používať na mastnú pleť, pretože výrobok je sám o sebe dosť mastný. a tas si viete asi predstaviť čo by narobil na mastnej pleti.
Má mastnejšiu krémovú konzistenciu a skvelé krycie schopnosti. Prekryje skoro všetko. Preto ho niekto môže považovať v podstate za korektor. Aj vzhľadom pripomína  viac korektor ako makeup. Ja osobne ho používam aj ako make up na celú tvár, ale aj ako korektor napríklad pod oči alebo na prekrytie drobných nedokonalostí. Odtieň som si vyberala veľmi ľahko, pretože som mala možnosť si ich vyskúšať. Preto som sa krásne trafila do tónu mojej pleti. Ale pre tých čo takúto možnosť nemajú, tuším v Dm-ke nájdete Pan Stik aj s testermi.
























Obal Pan Stiku sa mi veľmi páči. Je krásny elegantný a  čierny. Balenie má 9 g, č sa môže zdať síce málo ale naozaj vydrží veľmi dlho. Stačí malé množstvo na celú pleť, takže vám vydrží naozaj dlho, dokonca niekoľko mesiacov. Má výsuvnú aplikáciu. Dá sa nanášať dvoma spôsobmi. Hneď priamo z tuby na pleť, kde si ho môžete rozotrieť štetcom alebo prstami. Alebo použijete štetec a tým ho môžete nanášať na tvár. Jeho výdrž je naozaj veľká. Nemusíte sa báť, že vám po 2-3 hodinách stečie alebo budete mať na tvári nerovnomerné fľaky. vydrží približne 8 až 10 hodín. Sem tam je ho ale nutné prepudrovať.
Ešte na záver tenjto recenzie by som chcela dodať, že Pan Stik je naozaj skvelý produkt. A aj keď nepatrí k tým najlacnejším, jeho cena svedčí o jeho kvalite. Ak si ho rozhodnete kúpiť, určite nebudete ľutovať. To vám sľubujem. :)
O a inak hádajte  čo tvorí pozadie na fotkách? Alebo ja vám to radšej prezradím :D Moje nové šaty, ktoré mi už konečne prišli!! Tak sa môžete tešiť na outfit!
AnLen

10 komentárov:

  1. rozhodně vypadá zajímavě a dost mě láká, asi budu muset vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) Potom mi daj vedieť či ti vyhovuje alebo nie :) Budem len rada, keď mi napíšeš tvoj názor naň.

      Odstrániť
  2. podobny make up myslím som videla aj v avone ale ten bol na všetko proste kde si si len zmyslela ale od vtedy som ho nevidela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Znie to zaujímavo :) Škoda že ho už nedávajú do ponuky, rada by som ho vyskúšala :)

      Odstrániť
  3. super nápad na pozadí :D a na outfit se těším :) .. jinak se musím přiznat,že makeup v tubě jsem ještě nezkoušela :) super článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je to niečo iné než obyčajný make up ale nemôžem si ho vynachváliť :)

      Odstrániť
  4. skvelá recenzia :)
    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte som ho neskúšala, na mastnú pleť vraj nie je vhodný a momentálne mám make-upov celkom dosť, takže ho nepotrebujem, ale je pravda, že by som ho rada vyskúšala a porovnala jeho krytie s make-upom Cover od Dermacolu.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť