6. apríla 2014

MOTD: Výrazné ale pritom jemné fialovo-hnedé líčenie

Zdravím, už dlhšie sme tu nemali žiadne líčenie a tak som sa rozhodla jedno spraviť. Chcela som niečo výrazné ale jemné zároveň. Preto som si zvolila jemné hnedé a ružové tiene. Oči som zvýraznila fialovou dolnou očnou linkou. Taktiež som fialovú použila aj na  kraje horných viečok. Na dokončenie a zvýraznenie som použila čiernu gélovú linku, ktorú som naniesla len do polky oka. Nakoniec som naniesla maskaru. :) 

POUŽILA SOM:

Pleť- Max Factor Panstik 12
        - Rimmel STAY MATTE 003
        - Rimmel stay matte puder 003
        - NYC color wheel mosaic face powder
Oči- podkladová báza od Avon
      - paleta 180 očných tieňov
      - gélová linka od Catrice
      - maskara od NYC Big Bold 
Ústa- rúž Rimmel Kate Moss 03

























Tak dúfam že sa vám dnešné líčenie páčilo :) Najbližšie to bude zdobenie nechtov a recenzia na Panstik od Max Factor. Takže sa máte na čo tešiť :)
AnLen

15 komentárov:

  1. Pristane ti to :) Teším sa na to zdobenie nechtov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Budem sa snažiť pridať ho sem čo najskôr :)

      Odstrániť
  2. Líčení je moc hezké :) Párkrát jsem zkoušela na svých modrozelených očích fialovou linku jak na horním víčku tak dole u řas, ale prostě to nevypadá dobře :D U hnědých očích se mi to ale líbí moc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem .To sama poznám tiež mi nepristanú niektoré farby medzi nimi je zase modrá (vlastne niektoré jej odtieňe) :) Ale tak pri správnej kombinácii a odtieňoch farby by možno aj tebe pristala fialová :o)

      Odstrániť
  3. Super nápad s tou fialovou, veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Pôvodne som mala ale v pláne úplne iné líčenie :D

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné, presne ako píšeš, jemné, ale zároveň nie až tak jemné :)
    Veľmi ti to pristane ♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vaau krasna chcela by som to vidieť naživo určite to vyzera ešte lepšie:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You have such a lovely blog ! Thanks for following me, followed you back :)
    Kisses from Finland.

    www.sarasfi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa to velmi paci!

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť