5. apríla 2014

Avon Naturals face cream green olive

Ahojte zlatíčka! Dnes by som vám chcela napísať niečo málo o vyživujúcom pleťovom kréme z výťažkami z olív od Avon Naturals.  Objednala som si ho približne pred 2 týždňami a jeho cena bola len 1,50 eur. Ale pôvodne je drahší.  Myslím že stojí okolo 5 eur.  A jeho veľkosť je 75 ml. Krém je určený pre suchú a normálnu pleť. Obsahuje výťažky zo zelených olív, ktoré vyživujú a krásne hydratujú pleť. Výrobcovia sľubujú až 24 hodinovú hydratáciu.
 Tento krém som si hneď zamilovala. Má krásnu sviežu vôňu, ktorá mi nie je vôbec nepríjemná. Má ľahkú krémovú konzistenciu. Krém sa rýchlo vstrebáva do pleti a zanecháva ju hydratovanú a jemnú. Preto ho rada používam pod make up alebo po odlíčení pleti.
 Pri jeho používaní som si všimla, že moja pleť sa až tak ,,nešúpa". Čomu som veľmi rada. Tento krém sa stal mojím miláčikom. Už ho asi  nepustím z rúk. Aspoň do tej doby, kým sa nenájde lepší.

                            AnLen

3 komentáre:

  1. tiež som si ho kupila v tej akcii velmi sami pačil len škoda že je tam daky ten paraben ale možno mu dam ešte čancu:) pekne vonia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Avon ma v poslednej dobe veľmi prekvapuje, tento krémik vyzerá super

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť