10. marca 2014

Random a moje bláboly

Ahojte, posledné týždne nemám vôbec čas na blogovanie. Buď sa pripravujem na písomnú časť maturity alebo som natoľko vyčerpaná a vystresovaná že nemám náladu na písanie článkov. Ale mávam aj svetlejšie dni, škoda že je ich len pár... vtedy rada oddychujem alebo trávim čas s kamarátmi a rodinou. A tak sa chcem s vami podeliť o fotky z môjho života, ktoré sa mi  nazbierali vo foťáku za posledný čas. Aspoň dáka útecha :D Ale nebojte sa o týždeň ma čakajú už spomínané písomné skúšky a po nich sa zase začnem naplno venovať blogovaniu :)  Teda ak dopadnú dobre a ja  prejdem :D Inak budem mať hroznú náladu a moje články nebudú za veľa stáť... Určite sa vám ešte ozvem tesne pred skúškami ale zatiaľ, tu máte tie fotky :D

Návšteva Bojnickej ZOO:


























Menšie fotenie s kamarátkou:
Viac fotiek mám momentálne zakázané zverejniť, keďže ide o fotky ktoré sú určené do kamarátkinho portfólia na výšku. A ešte nie sú upravené. :)


Našich (8) miláčikov:

Tak a to je na dnes odo mňa všetko :)
AnLen

18 komentárov:

  1. Ten lev je dokonalej...a ty štěňátka :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné fotky :) pejskové na konci jsou tak roztomilí :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej, šteniatka sú úplne prekrásne, pekné fotky :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nice post :)
    If you would like to follow each other via GFC, Facebook or Instagram let me know on my blog! xx

    adotfashionologie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. držim palce na maturitach samozrejme neboj určite to zvladneš tym život nekonči bola by som radšej na tvojom mieste na miesto toho kde sa teraz nachadzam ale človek stym nič neurobi, takže nič neni take zle aby nebolo ešte horšie a život ide ďalej.. drž sa:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, za všetko. :) Tvoje slová dokážu človeka povzbudiť a hneď je všetko krajšie :) Každopádne aj ja držím tebe palece nech ťa čím skôr pustia domov a máš aspoň na dáky čas pokoj od tých doktorov a nemocničných priestorov :)

      Odstrániť
  6. vždy keď som v Bojniciach nikdy na toho leva nenatrafím. pekné čelenky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho po pravde videla vtedy po prvý krát. A ďakujeme, robila som ich s kamarátkou čo je na fotke :)

      Odstrániť
  7. great post! :)
    you've got a lovely blog!
    would you love to follow each other? we could follow via GFC or via email and also on another socials like twitter instagram or lookbook

    just let me know on my blog :)

    xoxo
    Cecilia

    smiles' avenue

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine.
    An if you want we can follow each other here, on bloglovin and
    via GFC?
    Let me know, now it´s your turn!
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. omg! awesome and super cute pics :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. thank you so much! i've just followed you back on bloglovin 'cause your gfc doesn't work and i don't know what to do! hope we'll keep in touch!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. WOW I love your layout!! It is so cool and pretty! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great pictures and super cute dogs <3

    Have a nice day.

    Would you like to follow each other? I followed :)
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten lev aký krásny! :O :) A psíkovia roztomilučkí :))

    OdpovedaťOdstrániť