19. marca 2014

Menší mix vecí, čo mám nové atď

Ahojte baby! Tak a som tu zase! Už mám konečne po písomných skúškach a tak sa  môžem istý čas naplno venovať blogu a mojím záľubám. Dnes by som sa chcela s vami podeliť o moje pocity, dojmi a zážitky. Ale aj vám ukážem čo nové mi pribudlo v šatníku za posledný mesiac.  Ale poďme pekne po poriadku.

 Na prvom mieste v mojom živote je úspešne a hlavne na prvý krát zmaturovať. Písomnú časť mám už za sebou a tu vám prinášam môj maturitný look. Zvolila som jednoduché čierne šaty, ktoré som oživila výrazným náhrdelníkom. Nechcela som pôsobiť príliš formálne keďže išlo iba o písomnú časť a tak som si obula obyčajné čierne plátenky, na hlavu dala okuliare, na plece prehodila čiernu vybíjanú kabelku a do ruky zobrala jeansovú bundu. Líčenie som zvolila taktiež jednoduchšie. Na tvár som naniesla make up, pleť jemne prepudrovala a zvýraznila lícne kosti lícenkou. Oči som si nalíčila jemnými hnedo-ružovými tieňmi a zvýraznila riasenkou. Na pery som použila bledý ružový rúž. Vlasy som veľmi neriešila, iba som si ich umyla, presušila fénom a učesala.

 A ako to celé vlastne prebiehalo? Stala som o hodinu skôr ako mi mal zvoniť budík ale ešte som nijak zvlášť nestresovala. Pomaly som sa umyla, obliekla, nalíčila ba dokonca som aj stihla zájsť do obchodu a kúpiť si pár sladkostí :) Test som mala písať okolo 9 30- 9 45 ešte stále som bola v pohode. Horšie bolo keď predo mňa položili test, vtedy som začala panikáriť. Ale nakoniec som to zvládla. Napriek katastrofálnej organizácii, neustáleho vyrušovania zo strán profesorov a rozsádzania (minimálne 2x som si musela presadnúť do inej lavice) som to zvládla. Aspoň čo sa testu týka :D Sloh to je otázne ale nebol zase najhorší, tak hádam aj ten som zvládla aspoň na 3.

Najvtipnejšie bolo, keď som už konečne skončila všetko odovzdala, zbalila si veci a odišla. Veselo a s úsmevom na tvári som opúšťala školu, celá šťastná, že to už mám za sebou. Až keď som bola skoro na autobusovéj zastávke som si uvedomila, že som si na stole zabudla občiansky. A tak som sa poň musela vracať. To už som taká nadšená nebola. Ale našťastie bol presne tam, kde som si ho zabudla. A tak som ho rýchlo zobrala a znova sa pobrala na zastávku...

Ták a teraz prejdime k príjemnejším veciam a to sú nákupy. Za posledný mesiac som si nakúpila pomerne veľké množstvo oblečenia. A tu ho máte.
2x kardigan z New Yorkera za 6, 95 €

Tieto dvoje šaty som si kúpila úplnou náhodou a to v Secondhende! Musím sa priznať že tam nenakupujem, sem tam do nejakého zavítam spolu s kamarátmi ale nič si nekúpim. Ale tento krát som si predsa len niečo vybrala. A to tieto rozkošné šaty. Tie kvetované sú pôvodne zo Zary a sú mi trošku veľké.Stáli pôvodne 6,90 €, ale vychytali sme zľavy a tak stáli len 2,50 € Druhé šaty boli o niečo drahšie. Ich pôvodná cena bola 
9 €, ale zlacnili ich na 4,50 €. Najvtipnejšie je že ani jedny mi tak úplne nesedia. 1. sú trošku širšie v páse,  ale vôbec to nevidno. A 2. sú mi zase obtiahnuté cez prsia :D Ale nemohla som ich tam nechať. 

Okuliare sú z GATE a stáli niečo cez 3 €. Plátené tenisky (plátenky) mám z Kik a vyšli ma len 3, 19 €

Bunda aj vesta sú kupované v Just Play.  Ták tieto nemám vôbec tušenia koľko stáli. Ale ak niekde doma nájdem od nich bloček alebo visačky, dopíšem sem ceny :)

Tričká sú z C&A a stáli 1.7 € a 2. myslím 9 €

A nakoniec ,,kožená" krémová bunda kupovaná v Just Play približne za 25 €

Tak a to je na dnes odo mňa všetko. Dúfam že sa vám článok páčil a pevne verím že ho aspoň niekto prečítal úplne dokonca :o)          
AnLen

29 komentárov:

  1. GnR tričko aj ja chceeem:)) inak hlavne že ťa to napadlo že nemaš občiansky z tolkeho nadšenia že maš po maturitach si ho nechala v škole milee:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Choď si kúpiť budeme aspoň ako dvojčatá :D No presne ani neviem ako ma to napadlo len zrazu som si spomenula naň a bolo :D Hej chcela som čím skôr z tadiaľ odýsť a od toľkého šťastia som ho nechala na stole :D

      Odstrániť
    2. ak budem mocť určite sa tam pojdem pozrieť dufam že ho ešte budu mať:))

      Odstrániť
  2. Pekné veci, kardigány aj šaty sú super! Inak, úplnou náhodou som zistila, že s mojou sestrou chodíte na tú istú školu, dokonca ste spolu chodili aj na prax :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Čože to naozaj? :) No pekne ale je ten svet malý :o)

      Odstrániť
  3. krásné věci <3 moc se mi líbí hlavně ta vestička, kterou bych též chtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dúfam, že ti tá maturita dobre dopadne :) Super vecičky :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, naozaj si to cenním :) A dúfam aj ja že to dobre dopadne :)

      Odstrániť
  5. Good morning, I nominated you for the Liebster Award, have fun!
    Love,
    ABC
    http://alicebcoutard.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéjo tie šaty kvetinkové vyzerajú krásne :)
    Ja som tiež začala stresovať až keď sme vypĺňali kód školy, skupiny, rodné číslo. Vtedy som si vážne uvedomila že ja fakt už maturujem :D
    Občiansky som si tam zabudla aj ja, ale našťastie iba cez tú prestávku medzi testom a slohom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno to bolo najhoršie. Dovtedy som si to ešte tak neuvedomovala ale potom bum! A prišli prvé stresy :D Tak to som rada že nie som jediná čo si ho zabudla :D

      Odstrániť
  7. GnR tričko je úplne super a tiež sa mi veeeeľmi páčia tie kardigány. :)
    Aj ja som maturovala a som veľmi rada, že to je už za nami. Teraz už len zvládnuť ústne matury a všetko bude fajn. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, budem ti držať palce :) mňa ešte čaká praktická časť a obhájoby podnikateľského ale toho sa až tak nebojím :o) Ja sa už len teším na deň, keď budem mať toto všetko úspešne za sebou :)

      Odstrániť
  8. Držím palce na tu ústnu časť! <3 A tie tričká z c&cka su peckaaa.. Také už dlho zháňam.. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Určite si ich choď kúpiť, ja som s nimi veľmi spokojná super sa nosia :)

      Odstrániť
  9. Super věci :) Držíme taky palce :) A trička ti hrozně závidíme! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ,cenním si to :) Trička si kľudne choďte kúpiť :)

      Odstrániť
  10. Krásné věci! :) A moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekné šaty zo sekáča! niekedy sa tam dajú objaviť naozaj zaujímavé kúsky! :)
    Just Play neznášam, má to trošku čínsky nádych(aj keď sa nadýchnem,hh :D) , ale to je len vec názoru :)

    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!!
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho pred pár rokmi neznášala tiež :D Ale odkedy ho prerobili dajú sa v ňom kúpiť pekné a zaujímavé veci :)

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. Ďakujem, tvoj komentár ma potešil :)

      Odstrániť