3. marca 2014

HELP!!! Neviem si vybrať!!!

Ahojte baby, dnes by som od vás potrebovala menšiu radu. Chcem si objednať šaty ale neviem sa rozhodnúť ktoré. A tak vám žiadam o pomoc. Mne osobne sa páčia oboje, každé sú niečím iným výnimočné a krásne. Ich cena je veľmi podobná 1. stoja 13 eur a 2. len o euro menej.

Tieto sa mi neskutočne páčia. Sú jedinečné, farebné a zaujímavé. Rozhodne by sa nestalo že na ulici stretnem dievča v týchto istých šatách. Bola by som v nich jedinečná :D Ale neviem či sú vhodne aj na moju postavu. Teda ten strih možno nebude moja ,,šálka kávy". A kupovať ich cez internet bez skúšania je riziko. Ale keby ich uvidím v obchode (čo sa asi nikdy nestane) a po vyskúšaní zistím že mi sedia tak by som si ich kúpila bez ohľadu na cenu. Tým som si istá.

Druhá možnosť je o niečo tradičnejšia. Šaty sú pekné strih mi sadne na takých 98% vzor sa mi tiež páči aj keď nie som veľkým milovníkom zvieracích motívov. tieto šaty sa mi jednoducho páčia. Ale nie sú ničím výnimočné. A bojím sa že látka sa bude asi krčiť.


Takže baby raďte lebo ja si už neviem rady! :D Najradšej by som brala oboje ale povedala som si že ide sa šetriť! :)                                                                                                                                          
                                                                                                                                                         AnLen

30 komentárov:

  1. Ja by som bola za tie prvé :) Síce ja kvety moc nemusím, ale na nich mi to vôbec nevadí - prídu mi také svieže, jarné, letné :) Viac vnímam tú farebnosť ako tie kvety :) A túto sezónu sú kvety in :)
    Tie druhé mi prídu také tuctové - strih je síce pekný, ale už som presýtená leopardov :)
    Toď môj názor :) Dúfam, že som pomohla :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem! Rozhodne si mi pomohla :) Aj mne sa páči tá farebnosť a sú skrátka krásne :) Ešte raz vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ti asi neporadím, páčia sa mi oboje :) na mne by som si vedela predstaviť skôr prvé, ale zase páčia sa mi aj druhé :D tak neviem, skús sa ešte popýtať kamarátok keď tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych si rozhodně vybrala ty druhé, vypadají nádherně!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. určite budu na tebe vyzerať tie prve super aj ked sami viac pači ten strih tych druhych ale ten leopardi vzor tiež nemusi byť všade:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keby sa tie vzory vymenili tak 100% druhe. U prvých mi trošku vadí strih ale inak sú pekné :) Ťažko povedať

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa veľmi páčia tie prvé, pretože zvieracie vzory sa mi nepáčia. Ale pokiaľ si myslíš, že ti nesadnú, tak určite tie druhé :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oboje jsou nádherné, ale kdybych si měla vybrat, tak určitě ty první - jsou nevšední a zajímavé!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já bych si určitě vybrala ty první :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja osobne by som brala prvá. Druhé majú krásny strih, ale vzor sa mi nepáči.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie prve sú viacej vhodné na leto a na všednejšie nosenie , ale tie druhé sa viacej hodina aj na zimu .. ale ja osobne by som vybrala tie prvé ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I love your Blog
    Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me and let me know so i can follow you back

    www.shaunasharp.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow, Great Post and Blog!!
    you have a new follower!

    RUBYREDIRIS.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Takže baby už je rozhodnuté a aj objednané. Na základe vasích skvelých komentárov, za ktoré vám mimochodom veľmi pekne ďakujem, som sa rozhodla objednať si prvé šaty. Cena šiat aj s poštovným bude len 14 aur a prídu mi do 3-5 týždňov. :o) Dúfam len že mi sadne veľkosť, lebo keď som ich objednávala nemohla som nájsť krajčírsky meter a tak som si pre istotu väčšie zobrala väčšie číslo (L).

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hey beauty you have a really nice blog :) I am your new follower ,so check out my blog i hope you can follow back =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Really nice blog ! of course we can follow each other... :) I can start , kiss !

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pretty!!! Thanks for your coment. Yes, I follow ... follow me too?? Kisses!!


    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2014/03/total-white-and-mustard.html?showComment=1394150160312&m=1#c1134071820055588676

    OdpovedaťOdstrániť
  18. very nice post!
    of course, I follow you!!

    http://trendytalha.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Hola te sigo y espero que hagas lo mismo.
    Saludos,.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. the 1st dress is so beautiful!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Wow... What an amazing dress the second one!
    I'm your new follower! :)
    This is my blog, in case you want to check it :)
    xoxo
    http://itsjustnatsclaps.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. thanks for your comment on my blog.
    I encourage you to go through my blog and see my last post. Hope you like it.
    I follow you on GFC.
    A big kiss :)

    http://nati-paradelo.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. first is amazing :) of course we can follow :) I'm following you and now its your turn :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Za mňa jednoznačne tie druhé :)

    Zuzana
    BSUpdate

    OdpovedaťOdstrániť
  25. The floral and leopard print is the new trends for this season. I am really want to spring ....
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Urcite bych brala ty druhy, skoda ze nejde dat strih druhyh a pattern tich prvnich :) xx

    OdpovedaťOdstrániť