11. februára 2014

Rúž ako pre Barbie

Ahojte baby! Dnes, po menšej pauze sa vám opäť prihováram s nejakým tým článkom. Konkrétnejšie pôjde o recenziu na rúž od Avonu COLORTREND (huggable). Ide vlastne o limitovanú edíciu týchto rúžov, ktoré sľubujú bohatú farbu a hydratačné zloženie. Rúž ma vyšiel 1,90 eur.
 A a musím sa priznať že ma sklamala jeho farba. Na obrázku vyzeral byť iný než v skutočnosti (menej sladký a Bárbinovský ). Tento odtieň mi naozaj nesadol. Vyzerám s ním ako nepodarená napodobenina Barie :D A to naozaj nepreháňam.





















Ale na druhej strane je naozaj krásne pigmentovaný, na perách dobre drží aj niekoľko hodín. Skvelo hydratuje a má veľmi dobrú cenu. A zbožňujem tie malé srdiečka aj na obale aj na samotnom rúži. Sú také rozkošné ♥♥♥ Len čo keď jeho fabra mi vôbec nepristane? A aj jeho množstvo nie je 2x veľké. Ale určite ho využijem, pri líčeniach (nie seba), alebo na halloweensky Barbie make up ! :D Ale možno na druhej strane mu dám ešte šancu. Veď keď som si ho už kúpila. Skúsim vymyslieť nejaké prijateľné líčenie s  týmto rúžom a nechám vás samích posúdiť či sa mi hodí alebo nie.

Prajem vám krásny zvyšok týždňa!                                 
AnLen

11 komentárov:

  1. Ten obal je krásny a aj farba vyzerá super, ale to poznám s tým, keď to proste nesadne, aj keď to je pekné :D Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ale ešte nič nie je stratené :) Možno ho predsa niekedy vužijem, alebo nájdem vhodné líčenie k tejto cukríkovo ružovej farbe :)

      Odstrániť
  2. tie srdiečka sa im tamfakt vydarili .. to veru ano niekedy na obrazku ta farba vyzera uplne inak zaujimavo a na živo potom:/ ale neskušala si ho naniesť len tak najemno? možno ho ukaže krajšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Aj mne sa veľmi páčia :) Presne podľa obrázku v katalógu som očakávala niečo úplne iné ale čo už. Vieš čo skúšala ale keď som dala jemnú vrstvu pôsobil skôr ako ružový lesk na pery než rúž. Ale ešte ho neodpisujem. Dám mu šancu :)

      Odstrániť
  3. Vypadá dobře :)
    Odteď tě odebírám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takéto barbie farby tiež nemusím som zvedavá čo z toho vykúzliš :)

    Freedom-dream-desire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sme dve! :D Drž mi palce nech z toho nevznikne Barbie katastrofa !! :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Odtieň nie je zlý aj mne sa páči. Len škoda že mi nepristane. To mám za to že si kupujem rúže, ktoré som vopred nevyskúšala.

      Odstrániť