25. februára 2014

NYC Color Wheel mosaic face powder

Ahojte!
Už dlhšie som plánovala rozšíriť  svoju zbierku púdrov. Pôvodne som si zamýšľala kúpiť ružový odtieň, ale dáko som sa pozabudla. Opäť. A tak namiesto ružového pudru som z  drogérie vyšla s hnedým, konkrétnejšie odtieň 724A (aspoň si myslím že je to číslo odtieňu) :D To som celá ja. Ale čo už iná asi nebudem. A tak vám dnes chcem napísať niečo viac o tomto mozajkovom púdre. Aj keď ja si myslím, že ide skôr o tvárenku.
 V drogériach sa dajú dostať rôzne farebné odtiene. Obal je jednoduchý plastový ale zato pekný. Len mám obavy či sa tie zlaté písmenka z neho rýchlo nevyšúchajú. Púder má 9 gramov a jeho cena je približne 4 eurá. Čo je podľa mňa celkom slušná a prijateľná suma. 

Mala som trošku strach, že na pleti bude mať oranžový nádych ale nemá. Aspoň mne sa nezdá žeby mal.
Kvalita púdru je dobrá. Skoro vôbec sa z neho nepráši a stačí naozaj malé množstvo na dodanie faby vašej pleti. Rada ho používam na kontúrovanie, alebo len tak na zvýraznenie lícnych kostí. Podľa množstva na štetce môžem korigovať jeho farbu a výraznosť. Je to taký môj malý zázrak. Ale niekedy pri neopatrnosti a hlavne použití väčšieho množstva môžu vznikať menšie  nerovnosti a ,,machule". Na čo si treba dávať pozor. 
Dúfam že sa vám recenzia páčila. Ďalší článok sa posnažím pridať koncom tohto týždňa a pôjde asi o líčenie alebo outfit. Ale nič nesľubujem! Možno z toho vzíde úplne iný post :D A ešte niečo pomaly ale isto už nakupujem veci do súťaže, zatiaľ mám túto krásnu škatuľku. Zajtra idem na nákupy a rýchlo ju naplním kozmetikou a inými drobnosťami :)
                                                       Prajem vám krásny zvyšok dňa :o)
AnLen

12 komentárov:

  1. tieto mozaikové púdre chcem už dlho vyskúšať :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ich vyskúšaj, oplatia sa, majú dobrú cenu a aj ich kvalita je dobrá :)

      Odstrániť
  2. Ja s púdrami od značky NYC nemám žiadne skúsenosti, ale tento si viem predstaviť na leto na opálenú pokožku (lebo teraz som bledšia ako bledá :D)
    Inak som akurát objavila tvoj blog a skúmam ho, vyzerá veľmi fajn :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja ho zatiaľ používam ako tvárenku, na zvýraznenie lícnych kostí a podobne. Ale určite na leto bude skvelý aj ako púder. Ďakujem veľmi si ma potešila :)

      Odstrániť
  3. I must have it:-)! Lovely blog, maybe you would like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera to srandovne chcela by som vidieť ako ho vyrabaju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nad týmto som naozaj ešte nerozmýšľala ale popravde aj mňa by to zaujímalo! :)

      Odstrániť
  5. Po tomto už pokukujem naozaj dlhú dobu a neviem prečo som ho stále nevyskúšala ale tvoja recenzia ma absolútne nakopla,pekný článok a nádherný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som veľmi rada :o) Určite sa oplatí jeden mať :) A ďakujem ani nevieš ako veľmi ma potešil tvoj komentár :o)

      Odstrániť