3. februára 2014

Moje nákupy šampónu :D

Ahojte baby, dnes  by som sa s vami rada podelila o jednu celkom vtipnú príhodu s nakupovaním šampónu. Tak dúfam že vás tento článok aspoň trošku pobaví. Je úplne iný než na aké ste u mňa zvyknutý ale skrátka som sa musela s vami podeliť o moju neschopnosť pri nakupovaní šampónu :D

 1. POKUS: Bola som v Tescu na nákupoch s mojou mamou. Už išla platiť ale v tom som si spomenula, že  mi došiel šampón. A tak som rýchlo bežala si dáky vybrať. Používam Syoss, naposledy som mala na suché a poškodené vlasy. Ale tentoraz som chcela niečo na normálne vlasy, nič čo by ich príliš zaťažovalo a obsahovalo navyše pridaných silikónov. Začala som sa prehrabovať a čítať nápisy na šampónoch. Ale ani jeden sa mi nepozdával, až som objavila šampón na ktorom bolo napísane na normálne vlasy bez lesku. Hneď som ho zobrala a utekala k pokladni. Doma som šampón pekne vybalila a odložila do kúpeľne. Až na druhý deň, keď som si išla umyť vlasy som zistila že namiesto šampónu som kúpila kondicionér..... Neostávalo mi nič iné než si umyť vlasy sestriným šampónom.

2. POKUS: Deň nato som mala pred praxou trošku času a tak som zašla do 101 drogérie a kúpila si šampón na normálne vlasy a určený na každodenné použitie. Ešte som sa uistila že  ide o šampón a  utekala ho zaplatiť. Celá šťastná že mám už konečné poriadny šampón som sa pobrala na prax. Ale znova som zle kúpila. Na obale bolo napísané síce šampón ale bol určený pre mužov. To som zistila zase až pri kúpaní. Keď som si ho vyliala na ruku nepozdávala sa mi jeho vôňa. Veď takto bežné Syoss šampóny navoňajú. A tak som sa lepšie pozrela na obal a tadááá. Bol určený pre mužov!

 No mám to ja ale šťastie! Viem veď sú farebne odlíšené.. kondicionér je biely, šampón pre mužov šedý a pre ženy čierny. Ale neviem prečo aj tak som sa 2x oklamala. A tak teraz mám doma zbytočný kondicionér ktorý skôr nepoužívam ako používam a jeden blbý šampón určený pre mužov! :D A môžem utekať znova do drogérie a kupovať nový. Zase zbytočne vyhodené peniaze. Ako keby som si nemohla kúpiť ten správny šampón hneď na prvý krát :D Takéto niečo sa mi už dlho nepodarilo. Aj vy máte nejaké podobné zážitky? Alebo to som iba ja také neschopné nemehlo čo si nevie kúpiť šampón hneď na 1. krát??

                                      AnLen

6 komentárov:

  1. Presne takéto niečo sa stalo aj mne!!! A tiež so šampónom! až na tretíkrát som kúpila skutočne šampón pre mňa :D a minule som v roztržitosti kúpila zlý odtieň makeupu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? A ja že len ja som taká šikovná. :) Človek v rýchlosti a roztržitosti niekedy naozaj kúpi niečo úplne iné než pôvodne zamýšľal :)

      Odstrániť
  2. Najlepšie je, keď nájdem taký, ktorý potrebujem, ale je pre mužov :D a pre ženy taký nájsť neviem :( :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa no veď to! Šampóny pre ženy sú príliš zbytočne zaťažené rôznymi látkami proti masteniu, na suché vlasy alebo na objem. A aj tak nič z toho nefunguje :D A zohnať normálny šampón je problém.

      Odstrániť
  3. hehe to je teda mile určite to poteši take niečo, ja som sa skôr niekedy oklamala pri potravinach lebo ja nikdy nečitam čo je na nich napísane a už beriem po pamäti takže napriklad na miesto tresky som si zobrala rybí šalát:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte že ja veľmi nenakupujem potraviny! Ešte aj to by som doplietla :D No to je celkom podobné ne? Ja by som to domotala určite ešte viac, ako sa poznám :D

      Odstrániť