28. februára 2014

Giveaway k 100 členom tohto blogu!!!

A je to tu! Konečne dlho sľúbená giveaway!!!Dúfam že sa tešíte. Lebo ja áno. Ale v prvom rade sa vám všetkým chcem poďakovať. Ďakujem vám za to že navštevujete môj blog, za vaše milé komentáre, ktoré ma vždy potešia a povzbudia k napísaniu ďalších článkov. A hlavne vám ďakujem za to že to so mnou zvládate, niekedy som strašne neporiadna. Na blogovanie sa tak povediac vykašlem a nepridám článok aj niekoľko týždňov. Ale vy moji milý aj napriek tomu navštevujete môj blog.

A toto bude odmena pre jedného z vás. 

Čo môžete vyhrať:
-3x lak na nechty :- Miss sporty SPARKLE TOUCH 4031
                               -Miss sporty LASTING COLOUR MAXI  BRUSH 3313
                               -NYC ROCK MUSE SMOKY TOP COAT 006
tiene od NYC HD COLOR 822 How I Met You
metalická očná linka od NYC (fialová)
Celú výhru som sa snažila zladiť do odtieňov krabičky a preto tu prevládajú zelené, modré a fialové produkty. Navyše som sa rozhodla pridať k výhre ešte jedno voňavé prekvapenie! Ale to čo to bude sa dozviete až týždeň pred ukončením giveaway. Zatiaľ môžete v komentároch hádať o čo ide :o)

PODMIENKY:
-Sledovať ma cez GFC
-Zanechať komentár, v ktorom bude napísané pod akým menom sledujete tento blog a samozrejme váš mail

Súťaž je určená pre SR a ČR


Začiatok súťaže: 28.2. 2014                                                                          Koniec súťaže: 28.3. 2014

Výhercu vyberiem cez random.org

AnLen

24 komentárov:

  1. Gratuluji!:)
    Sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k 100 členom, sledujem ako Anett ;-)
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem :) A verím, že tvoj počet bude ďalej rásť
    Sledujem ako Natália Lenhartová
    natalia.lenhartová@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji jako Janík :)
    janca-777@seznam.cz
    Nevím, co by mohlo být to překvapení, myslím si třeba nějaký vzoreček parfému nebo něco podobného :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem k stovečke :) Ja som bola 102. sledovateľ :)
    k.bachanova@gmail.com
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem :)
    sledujem ako xoxopatty :)
    xoxopattymakeup@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzana Pechacova
    z.pechacova@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratulujem! :)
    sledujem ako Nicolette V.
    Mail: nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. gratuluji! tvůj blog mám moc ráda, zasloužila by sis čtenářů mnohem víc, ale i tak je 100 skvělé číslo :)
    sleduji jako Nicca už hrozně dlouho :D
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Zdeňka
    zdenka.skodova@gmail.com
    Netuším, co by to mohlo být... Nechám se překvapit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sledujem ako Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jeej gratulujem :))


    GFC: Daniela Dawnie
    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Gratulace :))

    Lady eS
    lady.eees@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gratujli!
    zuzanapipalova
    zuzupip@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. a ešte ako krasne sfarbena do modra:))
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC:Michelle
    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Gratuluju ! :)
    Sledujeme pod Stay beautiful :)
    youstaybeauty@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sleduji jako Lucie Schreder Gondorčínová
    lucie.gondorcinova@gmail.com
    a gratuluji!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem ako Darina Petrovičová
    mail: dara.petrovicova@gmail.com
    Gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť