18. januára 2014

Zľavy, zľavy a ešte raz zľavy!!!

Ahojte, včera som bola na menších nákupoch v Korze. Všade mali výpredajové zľavy až do 70%. A ja som to trošku využila. Nakúpila som si pár zbytočností po ktorých som už dlhšie túžila. A neľutujem. Vďaka týmto zľavám som poriadne ušetrila a spravila si radosť. Určite nie som jediná, ktorá miluje zľavy a výpredaje. Dajú sa kúpiť kvalitné kúsky niekedy za polovičné ceny. Robí mi nesmiernú radosť že raz za čas nakúpim výhodne, lacno a kvalitne. Ale už prejdime k samotnému nákupu.

Vzorované legíny v čierno-bielej kombinácíí za 6,95. Pôvodná cena už presne neviem aká bola. Ale tuším stáli bez zľavy okolo 14 eur.

Krásne teplučké legíny v tmavomodrej farbe a náušničky z C&A. Legíny som kúpila za 7 eur, ich pôvodná cena bola 13,90. A náušničky zlacnené z 4,95 na 2 eurá.

Náhrdelník z Takka pôvodná cena 12,99. Po zľave len 6,99 eur. Kúpila som si ho hlavne k jedným čiernym šatám, aby ich oživil. Ale určite ho využijem aj v iných mojich outfitoch.

Najväčšiu radosť z celého nákupu mi spravili tieto krásne topánky. Kupovala som si ich na poslednú chvíľu v Tally Weijl. Mali už iba posledné dva kusy, jedny 36 a druhé 38. Brala som to ako znamenie a hneď sa vrhla na tie 38. A tadáá sú moje. Síce som skoro zmeškala autobus ale stáli mi za to. Kúpila som ich za skvelých 12,99 eur. S ich pôvodnou cenou si nie som vôbec istá, lebo som pozerala aj iné topánky ale stáli cez 20 eur. Buď 25 alebo 29.

V ďalšom článku sa s vami podelím o to čo mám nové a možno bude aj dáka tá recenzia. 
A prajem vám krásne prežitý zvyšok sobotňajšieho  večera :o)
AnLen

18 komentárov:

  1. tie topánky sú úplne megaúžasné <3
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné věci :) také si dneska půjdu koupit nějaké boty,protože už vážně nové potřebuju :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a už más dáku predstavu aké by si chcela ???

      Odstrániť
  3. ten náhrdelník je božský, přesně takový chci už dlouho :)
    o botách ani nemluvím, jednoduše nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som už dlhšie takýto chcela ale stále som sa rozhodovala no nakoniec som neodolala a musela som si ho kúpiť. :o)

      Odstrániť
  4. Ty samé vzorované legíny mám, koupila jsem si je někdy v listopadu a stály mě asi 250kč (asi 10 euro) a jsou úplně boží!:)

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa už dlhšie páčili ale mala som práve také obdobie: pome šetriť na auto.:D A tak som si ich nekúpila, až teraz nedávno keď ich zlacnili a už len čakám kým bude aspoň trošku teplejšie a ja ich budem môcť začať nosiť :o)

      Odstrániť
  5. topanky su velmi zaujimave ale nie su na zimu asi skor na jeseň že? alebo jar

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :) Budem ich určite nosiť keď sa trošku viacej oteplí ale musím sa priznať že som neodolala a raz si ich obula von :D

      Odstrániť
  6. super veci, modré legíny sú krásne! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie topanky su skvele :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tiež sa mi páčia modré legíny a náušnice, dobre si nakúpila :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, treba si raz za čas spraviť radosť :)

      Odstrániť