27. januára 2014

Rainbow eyeliner

Ahojte kočky!
Už dlhšie som rozmýšľala aké líčenie spravím.... až som jedného dňa na  internete  našla dúhovanú linku. Myslím si že každá správna blogerka, ktorá sa zaujíma o módu a hlavne o líčenie, by ju mala vedieť urobiť. A tak som sa rozhodla práve pre ňu. Zvolila som si tieto farby: žltá, oranžová ,červená, fialová a modrá.
Rozhodla som sa na jedno oko použiť očnú linku (tekutú). A zase na druhé nie. Išlo mi o to aby ste videli ten rozdiel. S linkou je oko výraznejšie, ale bez nej zase viacej vyniknú farby. Každopádne mne sa páčia obidve varianty. A čo vám??

    S linkou:                                                                                                                               Bez linky:

POUŽILA SOM:
-podkladová báza od Avon (na celé viečko)
-potom tam kde som nánášala tiene-Dermacol makeup cover 208 (aby mi tiene lepšie držali)
-paletu 180 očných tieňov
-klieštiky na riasy NYC
-riasenku Miss Sporty fabulous lash 01
-paletu 180 očných tieňov
- tekutú čiernu očnú linku od Miss Sporty STUDIO LASH
-na očobie som použila  Essence eyebrow stylist set


Inak najbližšie sa chystám na líčenie podľa Lily Collins, konkrétnejšie toto :o)
Dúfam že sa mi podarí. Tak mi držte palce!!! A ešte aj na jednu recenziu!!!




















Tak a hádam už konečne budem aktívnejšia .
AnLen

15 komentárov:

  1. Ja mám veľmi rada výraznejšie líčenie takže hlasujem za linku.
    Inak super nápad. Pripomína mi to leto :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne ? Aj mne :D Myslela som že menšia farebná pripomienka leta bude fajn v tomto pochmúrnom a studenom počasí :o)

      Odstrániť
  2. Tak to je bomba :) Že jsem viděla spousty líčení, ale tohle je nádhera. Originální a pestré.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujem veľmi pekne :o) Ani nevieš ako som rada že s ati páči :)

      Odstrániť
  3. úplně luxusně to vypadá ! především s tou linkou :3 moc se ti to povedlo, tleskáám :)
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee veľmi pekne ďakujem, tvoj komentár ma veľmi potešil :)

      Odstrániť
  4. tak bez čiernej linky sa mi to páči viacej :) je to také veselšie a viac výrazné :)

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tvoj názor! :) Veľmi ma potešil tvoj komentár, ja sa neviem rozhodnúť kotré jedno je farebné druhé zvýrazní viac oči :)

      Odstrániť
  5. jeeej tak to je veselé teda šikulka pekne velmi :))

    OdpovedaťOdstrániť