30. januára 2014

Playboy Pin Up Collection- RECENZIA

Playboy Pin Up Collection čo k nej dodať? Skrátka ju musíte milovať! Rozkošnejšiu kolekciu od Playboy som tuším ešte ani nevidela, nie to ešte vlastnila. Veľmi sa mi páči Pin Up štýl a keď som si pod stromčekom na  Vianoce našla toto, bola som veľmi šťastná. A o čo konkrétnejšie ide? O dámsky deodorant 75 ml a sprchový gél 250 ml. V tejto Pin Up kolekcii sa ďalej nachádza toaletná voda 30 ml a deosprej 150 ml. Ale tieto už bohužiaľ nevlastním.

 Dámsky deodorant má krásnu trošku sladkú vôňu, ktorá je skrátka fantastická. Opisujú ju ako sebavedomú, radostnú, hravú, sexy, drzú a sladkú vôňu pre ženy. Aby som ste si ju vedeli aspoň trošku lepšie predstaviť, tu máte zloženie: Hlavu tvorí bergamot s ananásom a broskyňou. Samé chutné veci nemyslíte? Srdce zase  tvorí cukrová vata s divokou ružou a nesmie chýbať ani jazmín! No neznie to chutne? Už len to že je tam cukrová vata znie skvelo. Nakoniec základ je tvorený benzoin kašmír a santalové drevo ktoré prechádza v pačuli a opäť niečo na jedenie ale tento krát to sú pražené mandle.

Sprchový gél má na rozdiel od toaletnej vody o niečo menej sladkastú vôňu. Ale na druhej strane tam cítiť mierne parfumácie. Konzistencia je veľmi podobná ako u bežných sprchových gélov, ale trošku jemnejšia. Sprchový gél ma jemnú, slaboružovú farbu. Tvar sprchového gélu je veľmi praktický, dá sa ľahko uchopiť do ruky. A obal je skrátka krásny.

AnLen

4 komentáre:

  1. Já mám Play it sexy deodorant a voňavku a voní mi hrozně moc :) I tenhle se mi líbil, ale Play it sexy vyhrála :D Ale příště si nejspíš koupím Pin-up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vůni Play it pin up mám moc ráda, je prostě božská :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. táto ružová kolekcia je skvelá :-)

    OdpovedaťOdstrániť