13. januára 2014

OOTD 11.1. 2014 - vzorovaný kardigan s bielým pulóvrom + jeansy

Ahojte. Ako ste začali tento nový týždeň? Ja pomerne dobre. Dnes už konečne pridávam môj sobotňajší outfit, ktorý som po dlhej dobe bola nafotiť so sestrou a sesternicou. Som veľmi rada že nám to takto pekne vyšlo a všetky tri si našli čas. A aj počasie nebolo najhoršie. Tak a teraz prejdime trošku k outfitu. Základ tvorí vzorovaný kardigan ladený do odtieňov hnedej a oranžovej. Dostala som ho pod stromček, ale je kupovaný v Takku. Podeň som si dala obyčajný biely pulóver z Kik. Ďalej som zvolila obtiahnuté jeansy tak isto z Takka. A jesenné topánky z CCC.
Líčenie som volila naozaj jemné. Na pery som použila bledoružový rúž, ktorý som docielila zmiešaním 05 od Kate Moss s korektorom. Oči som si jemne zvýraznila tieňmi a gélovou linkou. Na pleť som použila bronzer, ktorý pleť krásne oživil.
Tento outfit je veľmi pohodlný. A ako ideálny na toto počasie. V tomto ročnom období veľmi rada nosím voľné svetre a aj tento kardigan. Dá sa povedať že patrí medzi moje obľúbené kúsky v šatníku.

Prajem vám krásne stravený zvyšok večera! Dúfam že sa vám môj outfit páčil! :o)
A ozaj aby som nezabudla. Chcela by som počuť váš názor na nový dess tohto blogu! Páči sa vám? Alebo ten predtým bol lepší?
AnLen

24 komentárov:

  1. Ten kardigan je nádherný, aj to, ako si to celkovo zladila! :) Super je to! ;)

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujeem. Tvoj komentár ma veľmi potešil :o)

      Odstrániť
  2. vždy krásne fotky a ako vždy dokonalá!!:)) a ta druha fotka tam si velmi zlata:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem to bola taká momentka. Ale jedna z tých vydarenejších a tak som ju sem hodila :) Som rada že sa ti páči :)

      Odstrániť
  3. cardigan nemá chybu, hned bych ho brala! a moc ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne fotky :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten kardigan sa mi velmi páči a ty si ho pekne zladila, má to šmrnc :) len tak dalej teším sa na další outfit post !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujeem :) Hádam bude čoskoro! :)

      Odstrániť
  6. Jsi strašně krásná ! :-) a ten svetřík je hodně zajímavý :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cardigan je naozaj veľmi pekný a aj fotky vyšli veľmi dobre. Pristane ti to ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee veľmi pekne ďakujem. Ty vieš človeka potešiť :o)

      Odstrániť