5. januára 2014

Novoročné predcavzatia? Prečo nie :)

Ahojte dnešný článok bude ako inak o mojích novoročných predcavzatiach. Musím sa priznať že si nezvyknem žiadne dávať, lebo ich nikdy nesplním a vo väčšine prípadov zabudnem aké to vlastne boli. Ale tento rok bude iný a ja chcem si určiť pár predcavzatí, ktoré by som rada splnila. Vybrala som si na začiatok 10  z toho prvých 5 sa týka blogu a ďalších 5 zase mňa a hádam sa mi ich podarí dodržať.Keby som sa k ním rozhodla ešte pár pridať tak vám dám vedieť. Ale zatiaľ mám iba tieto:

1. Venovať sa viac blogu a pravidelnejšie prispievať.
2.Usporiadať na blogu aspoň 1 giveaway.
3. Pridávať na blog viac fotiek, randomov, outfitov a mojích prác. A konečne nejaký ten recept.
4. Podeliť sa s vami o každú maličkosť z môjho života.
5. Konečne dodržať a dopísať články ktoré som vám sľúbila.

6. No v prvom rade je u mňa úspešne zmaturovať.















7. Zdravšie sa stravovať a začať športovať (schdnúť 5 kg).





















8. Naučiť sa konečne variťa piecť náročnejšie jedlá.















9. Našetriť si peniaze.





















10. Ísť na dovolenku alebo cestovať.
.




















                                       Tak mi držte palce aby som ich dodržiavala :o)
AnLen

14 komentárov:

  1. S tím hubnutím nebo aleposˇcvičením se k tobě přidávám! :) A držím palce u maturity!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! Budeme chudnúť spoločne :o) A ďakujem budem to potrebovať :o)

      Odstrániť
  2. skvelý článok :)
    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem Kristen hádam áno :o) Vlastne musí.

      Odstrániť
  4. no myslím že máme spoločné skoro všetko čo by som chcela dosiahnuť aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee to naozaj? :o) Tak hádam sa nám to podarí všetko dodržať a dosiahnúť. :) Budem ti držať palce! Hlavne pri tej maturite :)

      Odstrániť
  5. Haha, zajímalo by mě, kolik z nich dodržíš :D Já si radši předsevzetí nedávám, vím, že bch je stejně nedodržela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Najviac ti prajem zvládnutú maturitu a cestovanie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. držím palce nech sa ti podari všetko ako si praješ:-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Roumí, hádam sa mi to podarí. Vlastne musí :D Tvoj komentár ma veeľmi potešil :) Dúfam že aj tebe sa splní všeetko po čom túžiš :)

      Odstrániť