21. januára 2014

Čo mi pribudlo alebo pribudne v živote :D

Ahojte baby, v prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za moju naozaj úbohú až nulovú aktivitu na tomto blogu. Ani neviete ako veľmi ma to mrzí. Mala som celkom iné plány s týmto blogom. Chcela som ho poriadne rozbehnúť, ale teraz mi neostáva poriadne na nič čas. Totiž všetok ho strávim učením, prepisovaním či písaním maturitných tém, alebo s priateľom, s ktorým chodím len krátko. Viem sú to chabé výhovorky ale aspoň pravdivé. Škola mi zaberá väčšinu voľného času a ak sa sem tam dáky ten čas aj nájde, som buď unavená alebo znudená. A na písanie alebo recenzovanie nemám chuť.
 Ale dnes som si predsa trošku toho času našla aby som sa s vami podelila o pár maličkostí zo svojho života. A aj s menšou objednávkou z ebay. Ale všetko po poriadku. Začnem asi tým že sa pochválim 2 novými tetovaniami. Dala som si ich urobiť v stredu a tak trošku potajme. Počujem na ne rôzne ohlasy, väčšinou pozitívne alebo bolo aj pár negatívnych.No nič si z toho nerobím, sú moje a mne sa páčia. To je podstatné.

Malú asi 3,5 cm kotvičku som si dala vytetovať na ľavý bok. Konkrétnejšie na rebrá.
Skoro po dvojhodinovom trýznení sa mi na členku pravej nohy objavili tieto dve krásne pierka. :o) Myslím si že mi tá bolesť, zatíňanie nechtov a stískanie zubov za to stála.


















Teraz už len prežiť to neznesiteľné svrbenie a všetko bude v poriadku. Zatiaľ sa mi krásne hoja. Dokopy mám už tri tetovania a keby záležalo na mne určite by ich ešte pár pribudlo. Ale môj otec je zásadne proti a ja ho chcem rešpektovať. :o) (keď som mu povedala o týchto 2, nebol 2x nadšený). Prvé som si dala urobiť tuším v 16 a sú to motýlikovia na pravom predlaktí. Mám ich tam 9 a nepýtajte sa ma prečo. To ani sama netuším :D Vždy poviem len jednu vetu: Bola som mladá a hlúpa :D :D

Dobre teraz prejdime k mojej úplne prvej objednávke z eby. Neobjednávala som to priamo ja ale išlo to cez jednu známu. Pôvodne som mala  vybraté plávky náhrdelník a iné drobnosti, ale na väčšinu týchto vecí bolo buď vysoké poštovné alebo neboli zasielané na SR. A tak som si musela vybrať niečo iné. Nakoniec som si objednala 2 slnečné okuliare, 1 legíny a 1 ozdobnú sponu (hrebeň) do vlasov.









1. cena 2,95 £

2. cena 0,99 £










3, 69 £






























1,87 £
Neviem presne akú farbu som si to už objednávala. Ale asi len obyčajnú striebornú.









Objednávka by mala prísť približne za mesiac. Tak dúfajme že to tak aj bude.
Budem sa snažiť napísať ďalší článok čo najskôr. A pokúsim sa aby bol trošku duchaplnejší. Hádam sa mi podarí dáka tá recenzia alebo líčenie. Tak a to je odo mňa na dnes všetko. Prajem vám krásy večer a hlavne úspešné prežitie tohto týždňa :o)

AnLen

10 komentárov:

  1. pěkné tetování, taky bych jednou nějaké chtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne tetovania klobuk dole kto to dokáže:)) a tie pierka vyzeraju ako keby na niečom viseli bolo by to zaujimave ešte okolo celej nohy ako na retiazke keby boli .. ale asi mam dosť velku predstavivosť:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to taký nedokončený náramiok ktorý ide tak poviediac do stratena, ničo ako tá kotvička čo mi ,,prepichuje kožu". :)

      Odstrániť
  3. To tetování je perfektní! :) Taky jich pár plánuji, teď si na ně jen vydělat a uskutečnit to! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a budem ti držať palce, nech si čo najskôr našetríš nane :)

      Odstrániť
  4. Veľký obdiv za to tetovanie ... mne sa tetovania páčia, ale nikdy som na to nenabrala dosť odvahy :)
    Tie prvé okuliare sú super!
    Inak veľmi sa mi páči Tvoj blog ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tvoj komentár ma veľmi potešil. A určite verím že jedného dňa tú odvahu naberieš :o)

      Odstrániť