11. januára 2014

Bla bla blaa alebo čo robím celé dni?

Tak že ako začať dnešný článok? Začnem asi tým že niektoré moje novoročné predcavzatia dlho nevydržali, čo ma veľmi mrzí. Chcem sa vám ospravedlniť za menšiu absenciu. Mám toho teraz veľa ale viem že to nie je ospravedlnenie. Na veci čo ma bavia by som si mala vedieť nájsť čas vždy. A o to sa aj budem usilovať. Pomaličky si pripravujem recenzie a články. S chudnutím som začala. Sem tam si zacvičím a už ani nepapám tak veľa ako predtým. Ale chcem sa začať tomu venovať naplno. Stanoviť si presné ciele a normy.

 V škole nás stále iba strašia, aká je maturita ťažká a že polovica triedy ani nezmaturuje, že niektorých nepustia ani k maturite a bla bla blaa. A stále od nás niečo vyžadujú, chcú aby sme sa učili na skúšky, vypracovali si témy a ešte sa stíhali aj pripravovať na hodiny! Nie sú trošku  náročný? Podľa mňa áno!

 Hektické dni v škole či doma si spríjemňujem kreslením, písaním, pozeraním filmov či seriálov. A samozrejme plánovaním letnej dovolenky! To či nejaká bude je tak trošku otázne, ale nechcem nič nechať na poslednú chvíľu ako minulý rok. A potom aj tak z toho nič nebolo. Radšej hľadám a plánujem už teraz než neskoro.

Dnes som bola po dlhej dobe nafotiť outfit, ktorý sa chystám zverejniť v pondelok. Tu máte menšiu ochutnávku. Oveľa viac fotiek bude v pondelok!

Prajem vám krásny zvyšok večera.
AnLen

14 komentárov:

  1. :D ak sa vyberieš na vysokú tak ťa budú popri učení sa nútiť aj chodiť na cvičenia, v horšom prípade aj na prednášky, písať diplomovku, robiť zadania a učiť sa na zápočty a potom na skúšky :D ..takže čím skôr si zvykneš tým lepšie :)

    Krásne kresby :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad vysokou som zatiaľ vôbec nepremýšľala. Určite sa na ňu zatiaľ nechystám. Chcem si ísť najskôr niekam zarobiť, dať si pauzu a potom buď by som išla robiť ďalej do zahraničia alebo až potom išla na výšku alebo si našla prácu tu. Ďakujeem aspoň viem čo by ma čakalo keby som sa rozhodla ísť na výšku. :)

      Odstrániť
  2. těším se na outfit, ten svetr vypadá nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, budem sa snažiť čo najskôr vybrať fotky a napísať článok. :o)

      Odstrániť
  3. To že vás strašia že nezmaturujete je také normálne :-D ja alebo teda celá trieda sme to počúvali os septembra a nestalo sa tak :-D každý z nás to dal. Nemusíš sa ničoho báť ako sa hovorí maturita formalita ;-) ale mne sa to hovorí keď už mám po tom :-D. Budem ti držať palce to zvláštne ľavou zadnou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem Barborka, tvoj komentár ma povzbudil, potešil a trošku aj upokojil :o)
      Dúfam že aj pre mňa to bude len formalita :)

      Odstrániť
  4. No, maturitu a s ňou spojené problémy mi ani nespomínaj, tiež to prežívam rovnako teraz :D
    Teším sa na outfit zajtra ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa to už snažím neriešiť učiteľov keď nás strašia a stresujú radšej nepočúvam ale aj tak sa toho všetkého veľmi bojím :(

      Odstrániť
  5. tyyysi teda aky paradny dizajn blogu vymyslela krasny je velmi podaril sa!!! :))) aj ja myslim že pred maturitami od vas toho chcu velmi vela už nevedia čo by si ešte vymysleli teraz neviem či by som znovu zmaturovala.. ale ty si šikovna a podari sa určite! Držím palce:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomáhala mi aj sestra. A trvalo to stráášne dlho kým sa nám podarilo vytvoriť toto. Ale ja tak mám pocit že trošku pripomína cirkus :D A veľmi pekne ĎAKUJEEM :o)

      Odstrániť
  6. Maturitu určite dáš, ked sa učíš už teraz a priebežne a nie dva tyždne pred skuškami...:) ale o rok budem tiež taka vystresovana ako ty, ved to každy to tak má a musí si tym prejsť :) teším na outfit článok , ja práve vyberám fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď jasné, v tomto máš pravdu. Každý maturant si musí tým prejsť. Haa super ja ho zverejním v pondelok, foto ešte nemám poriadne vybraté ale idem robiť asi aj animáciu :D

      Odstrániť
  7. Držím moc moc a moc palce u maturity! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. Naozaj si to cenním a veľmi ma potešil tvoj komentár. Budem sa snažiť dať to čo najlepšie :)

      Odstrániť