17. decembra 2013

Vianočné líčenie

Pomaly ale isto tu za chvíľku máme Vianoce.Tak ma napadlo spraviť nejaké to vianočné líčenie. Chcela som použiť hlavne červenú zelenú a zlatú, čo sú pre mňa typické vianočné farby. Ale zistila som že ich kombináciou by som bola veľmi preplácaná, gýčová a pripomínala skôr vianočný stromček. A tak som upustila od zlatej, červenú som obmedzila iba na pery a zelenou som si spravila len jemnú ombre linku. A to už bolo dobré. Tak a o toto moje vianočné líčenie sa chcem s vami podeliť. Dúfam že sa vám bude páčiť, snažila som sa ho spraviť čo najlepšie. A to či sa mi to podarilo alebo nie, môžete posúdiť sami.


POUŽILA SOM:
Tvár-Rimmel make up match perfection  100
        -Rimmel stay matte puder 003
Oči-podkladovú bázu od Avon 
      -paletu 180 očných tieňov
      -riasenku Miss Sporty fabulous lash mascara 01
      -Dermacol makeup cover 208 (ako korektor pod oči)
Obočie- Essence eyebrow stylist set
Pery-rúž Long Lasting od Dermacolu 09

Chystáte sa na Vianoce nejak špeciálne nalíčiť alebo upraviť? Či ste skôr za jemnejší a prirodzený vzhľad a nič nechcete veľmi preháňať?


AnLen

14 komentárov:

  1. Pěkné :)) Já se na Štědrý den nalíčím slavnostně, trošku si pohraju se stíny které jinak často nepoužívám.. :) Do školy se líčím přirozeně - korektor, linka na horním víčku, řasenka + balzám na rty :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,to znie super! Ani ja sa do školy lčim prirodzene. Nič nepreháňam :)

      Odstrániť
  2. Veľmi sa ti to podarilo :) Ja ešte neviem ani čo si oblečiem :) ale mám na to ešte týždeň, tak snáď na niečo prídem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika, no veď to je tiež pravda, času máš ešte dosť. Potom mi kľudne napíš ako si sa nalíčila. Budem len rada. :)

      Odstrániť
  3. Krásne! Ja ešte vôbec ako sa oblečiem a nalíčim, no do utorka dúfam niečo vymyslím :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw. Krasná. :)

    Maš velmi pekný blog od teraz ťa odoberám ak máš čas prosím pozri si môj blog a ak sa ti bude páčiť tiež ho odoberaj. http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk Dik. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a veľmi rada sa pozriem na tvoj blog :o)

      Odstrániť
  5. Náádherné vánoční barvičky, povedlo se Ti to :) Já ještě musím něco vymyslet :P ALe joo, bude to slavnostní :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) A ty určite vymyslíš niečo krásne veď si veľmi šikovná :)

      Odstrániť
  6. Ten ombré efekt je krásny, dosť výrazný :) máš v slove chvíľka malú gramatickú chybičku

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujeem to som si vôbec ani neuvedomila :o) A ďakujem za pozvanie určite sa zapojím :)

      Odstrániť