14. decembra 2013

Nová sada zdobiacich štetcov na nechty

 Ahojte, asi približne pred týždňom som si objednala túto sadu zdobiacích štetcov na nechty. Vyšla ma len 3,30 eur, čo si myslím že je rozumná cena. Nie som ktovie aký odborník na zdobiace štetce, tak prosím nečakajte odo mňa profesionálnu recenziu. Skôr vám napíšem moje pocity a skúsenosti s touto mini sadou. To či som s ňou spokojná a ako sa mi s nimi pracuje. :o)
Ide o moju prvú sadu zdobiacích štetcov. Doteraz som sa so štetcami na zdobenie stretla iba na praxi  v kozmetike a nemala som veľmi možnosť ich naplno odtestovať :D Tieto som si objednala zo stránky 
A popravde neviem ani ktorý štetec je poriadne na čo určený
Tak tento je podľa mňa klasický zdobiací univerzálny štetec. Nie je na ňom nič extra. Dá sa ním robiť skoro všetko. Používam ho na klasickú francúzskú manikúru (krátke a stredne dlhé nechty), potom na kreslenie napríklad lístočkov, kvetín atď.
Je z nich najhrubší. Dobre sa mi s ním kreslia rôzne väčšie vzory ako napríklad celé postavy zvierat, mašle veľké srdiečka a dokonca aj francúzská manikúra na dlhé nechty. Napriek jeho dĺžke sa štetec vôbec neohýba a nedeformuje.
Je z nich najtenší. Veľmi dobre sa mi s ním pracuje. Dajú sa s ním kresliť tenšie aj hrubšie tvary a vzory. Používam ho na kreslenie detailov, drobných čiar, bodiek alebo na kreslenie tvári.Je veľmi praktický a ľahko sa s ním pracuje.

ZHRNUTIE: Štetce sú ľahko používateľné, skvelo sa s nimi pracuje. Ich cena je primeraná a kvalita dobrá. Určite sú vhodné aj pre začiatočníkov alebo len na domáce použitie. Len si musíte dávať pozor pri ich čistení. Ja som omylom prešla odlakovačom aj po drevenej časti  štetca a zišla mi z neho farba.

AnLen

3 komentáre:

  1. na zdobení nehtů bych nějaké štětce potřebovala, tyto vypadají moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je pro mě novinka :) zajímavé!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerajú super, za tú cenu by som ich určite brala :) inak,ešte 2 hodiny u mňa prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť