2. decembra 2013

MOTD 2.12. 2013

Ahojte, po menšej neaktivite sa opäť hlásim do služby :D  Dnes som si pre vás pripravila veľmi jednoduché a podľa mňa aj pekné každodenné líčenie. V tomto článku si dovolím byť trošku skúpa na fotky, dúfam že vám to nebude veľmi vadiť. Tak prejdime už konečne k podstate tohto postu, na dnešný deň som zvolila úplne obyčajné krémovo hnedé líčenie očí, ktoré som zvýraznila gélovou linkou a pridala ružový rúž. Potom som si nakreslila obočie. Toto je u mňa klasika. A vlastne aj maximum, ktoré som ochotná spraviť aby som vyzerala dobre. 


POUŽILA SOM:
Pleť
-Rimmel make up match perfection  100
-Rimmel stay matte puder 003
Oči
-podkladovú bázu od Avon 
-paleta MUA undressed
-gélovú očnú linku od Catrice (čiernu)
-riasenku Miss Sporty fabulous lash mascara 01 
Obočie
 -Essence eyebrow stylist set
Pery
-Rimmel Kate Moss 05


A ešte jedna bonusová fotka na záver :o)
Budem sa snažiť vždy pridať aspoň 2-3 články do týždňa. Dúfam že to budem stíhať. Držte mi palce aby som zase neostala iba pri sľuboch!
AnLen

7 komentárov:

  1. Si veľmi pekná, sekne ti to... Toto líčenie sa ti podarilo ako sa hovorí v jednoduchosti je krása. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow! Love it!
    I really really love how you do your eye-brows. I suck at it! :(
    -Ru
    Glitter And Blush

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné, precizně udělané :) moc ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem, nič ma nepoteší viac ak niekto tak krásne pochváli moju prácu. :o)

      Odstrániť
  4. krásne líčenie :)
    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť