23. decembra 2013

Moja zahraničná objednávka+ menšie nákupy v Tally Weijl

Ahojte, konečne mi dorazila moja zahraničná objednávka, o ktorej som vám už dávno písala TU! A som celkom spokojná s tovarom. Zo začiatku som sa dosť bála, či mi budú veci dobré. Ale nakoniec sa trošku pokazilo niečo úplne iné... No a k mojej objednávke pripájam aj menšie nákupy v Tally Weijl.

Šaty aj mikina sú skrátka skvelé. Dobre mi sedia a som s nimi spokojná. Aj keď šaty majú oranžovú sukňu a nie ružovú. Ale to mi zase až tak neprekáža. Viem na fotke sa zdá byť ružová, ale to je tým zlým osvetlením a veľa spravilo aj to, že som fotila s bleskom .Už aby bolo leto a ja som ich mohla nosiť. Mikinka je veľmi teplučká a už teraz viem že bude mojím najlepším a najteplejším kúskom oblečenia v tejto strašnej zime.


Prsteň a náušnice sú na tom trošku horšie. Namiesto bledoružových náušníc mi prišli krémovo-žlté. A s pôvodným obrázkom majú len málo spoločné. Prsteň je na tom o niečo lepšie. Farba sa zhoduje s obrázkom. Len jeho vyhotovenie nie je práve najlepšie. Príde mi trošku zdeformovaný.


No a ako posledné moje už spomínané nákupy  v Tally Weijl. Kúpila som si krásny svetrík, no aj keď si myslím že označenie sveter nie je také presné. Ale iné ma nenapadá. A k nemu hneď aj šatku aby som ladila :) S tymito dvoma kúskami som nesmierne spokojná a patria k mojím najobľúbenejším. Kupovala som ich náhodne a boli za skvelú cenu šatka tuším 7 a sveter 9. Nie som si už istá.

Zajtra by som možno zverejnila vianočné líčenie, nechty, môj outfit a aj účes. Ale neviem ako budem stíhať, preto nič nesľubujem. A prajem vám predčasné Šťastné a Veselé Vianoce. :o)
AnLen

7 komentárov:

  1. Velmi pěkné :) Obchod Tally Weil mám také velmi ráda :) mají tam skvělé věci ... a ty šaty jsou velmi pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne šaty :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mikina vyzera fakt velmi pekne a je zaujimava stym zapinanim na boku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný věci. Ty šaty vypadají skvěle a ta mikina vypadá taky moc hezky :) Zuz

    OdpovedaťOdstrániť