30. decembra 2013

Lady Gaga FAME

Ahojte kočky ako sa máte? Dnes som si pre vás pripravila recenziu na parfúmovanú vodu FAME od Lady Gaga. Aj keď toto je jej prvý parfúm nejde o žiadnu novinku. Túto vôňu Gaga predstavila v roku 2012 a ja som sa s ňou prvý krát stretla v Londýne, kde som bola na dovolenke. Predstavili mi ju v jednej drogérii na Oxford Street. A hneď ma niečim oslovila.Mala krásnu kvetinovú ale za to výraznú vôňu.Ale asi najviac ma prekvapilo to, že parfúm má čiernu farbu. Bol to pre mňa šok, nechápala som ako môže byť čiernej farby a pritom nezanechávať stopy na svetlom oblečení. Bola som fascinovaná. Váhala som či ju kúpiť ale nakoniec som si ju predsa nezobrala. Neskôr ma to aj trošku mrzelo. A tak keď som ju pred pár dňami uvidela v drogérii za skvelých 16 eur a k tomu bol aj pribalený sprchový gél, neváhala som a kúpila ju. Pôvodne sme zamýšľali  daťju so sestrou mamine, lebo mala akurát narodeniny, ale povedala že pre ňu je najkrajší darček to, že sme spravili vodičák. A tak ostala nám.

Ide o prvú čiernu parfúmovanú vodu na svet.Má krásnu kvetinovú ale zato výraznú vôňu.Základ vône tvoria marhuľa, med, jazmín, orchidea, kadidlo, šafran.
 Flakón je neuveriteľný, stále som z neho nadšená.Má jednoduchý vajcovitý tvar a úžasný  premakaný zlatý  uzáver.Táto kombinácia čiernej a zletej je úžasná (aj keď tá čierna sa časom mienie). 
To že parfúm má čiernu farbu som už zistila ale nevedela som že aj sprchový gél bude ju mať tiež. Ja viem logicky to vyplíva ale aj tak som bola prekvapená. Má hustejšiu konzistenciu a vôňa vydrží na tele strašne dlho.
Každopádne to na začiatku s touto vôňou vyzeralo všeliako, ale som rada že dopadla tak ako dopadla. Určite patrí medzi moje naj!

AnLen

4 komentáre:

  1. aj ja som na nu pozerala v drogerii mozno si ju kupim :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. co jsem k němu čuchala, voní naprosto božsky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som tú česť, ale mne osobne na nej niečo vadilo. Sama do dnes neviem čo to mohlo byť, používala som hu ale týždeň a potom putovala mamine jej zase vyhovuje a už má druhé balenie :-). Flakón musím uznať že je luxusný veľmi sa mi páčil ten "patent" vrchnák ako stojan to je niečo neskutočné len Gaga dokáže vymyslieť niečo také ako čierny parfém. Nebola si jediná kto sa tomu čudoval, ja som bola tiež prekvapená že čo si to prvý krát na seba striekam. :-D Ak mám byť úprimná dosť som sa bál čo z toho vylezie. :-D
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vonia úžasne a dúfam že ju niekedy budem mať! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť