7. decembra 2013

Knižné maniačky

Ahojte, aj vy rady čítate knihy ? Ja rozhodne áno, len niekedy váham pri kúpe kníh od pre mňa nových autorov. Kniha ma aj zaujme či nadpisom, obalom alebo hlavne dejom, len niekedy neviem či mi bude štýl písania vyhovovať. A preto rada na internete hľadám recenzie na knihy o ktoré mám záujem. Najskôr si prečítam názor , pocity a hodnotenie od niekoho iného a potom sa rozhodnem či si danú knihu kúpim alebo nie. A tu sa dostávame k podstate dnešného článku. Aj keď sa to zo začiatku nezdalo, chcem vám odporučiť jeden úžasný blog, ktorý sa zameriava na knižné recenzie a všetko či sa kníh týka. Blog majú dve dievčatá RoBerta_D* a Smiley. :-* , ktoré okrem iného rady čítajú a rozhodli sa svoje pocity a dojmy z prečítaných kníh zverejniť.
Ich recenzie sú zaujímavé, vtipné, vôbec nie sú zdĺhavé ani nudné, na konci článku majú celkové hodnotenie knihy a niekedy aj obrázky. Čítajú knihy naozaj všetkých možných žánrov a tak pestrosť článkov je zaručená.
 S blogovaním začali len nedávno, ale už teraz si na ich  blogu môžete prečítať recenzie na knihy ako sú: Chamtivosť od J.R.Wardovej, Láska a odvaha od Kresley Cole alebo Hry o život od Suzanne Collinsovej. Okrem recenzí na blogu zverejňujú novinky ktoré len majú vyjsť a stoja za to potom obaly kníh atď. Tak ak aj vy ste knižné maniačky neváhajte a navštívte ich blog. Určite nebudete ľutovať.
 

kniznemaniacky.blogspot.sk/

Týmto spôsobom chcem pomôcť týmto dvom skvelým babám aby rozbehli svoj blog a mali o to väčšiu radosť z blogovania. Pretože začiatky bývajú vždy ťažké a ja viem o tom svoje .o) Mám vás veľmi rada!

AnLen

5 komentárov:

  1. Ja teda knižná maniačka som, lenže popri škole mám dosť kníh tam a vo voľnom čase sa mi čítať knihy vôbec nechce. Keďže však idú prázdniny, teším sa že všetky knihy, ktoré mám rozčítané konečne dočítam :-). Tento blog nepoznám ale hneď sa naň idem pozrieť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To poznám, aj ja mám teraz toho veľa aj v škole či autoškole ale teším sa na prázdniny! Cez ne prečítam všetky knihy na ktoré som si doteraz nenašla čas :)

      Odstrániť
  2. Bohužel tolik nečtu, skoro vůbec, ale ráda bych to chtěla napravit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nemám skoro vôbec čas nakolko som skoro furt v robote ale aj tak som knižní maniak a nájdem si aspon trochu času na dobrú knihu :)
    vzájomne?? http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nejak nečítam... nemám na to čas :/.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť