13. decembra 2013

Dermacol Long Lasting Lipstick 09

Ahojte dnes to bude recenzia na rúž Long Lasting od Dermacolu. Ide v podstate o klikací rúž, ktorý jednoducho stojí za vaše povšimnutie. Aj keď veľmi neobľubujem klikacie rúže tento som si musela kúpiť. Prečo som si vybrala práve tento rúž?  V prvom rade ma zaujal jeho obal- má krásnu červenú farbu, ktorá miestami vyzerá byť bordová alebo ružová a v kombinácii so zlatým písmom je to skrátka skvelé. Na druhom mieste bol odtieň rúžu, ja som si vybrala tmavý bordový číslo 09. A nakoniec cena, stál iba 2,45 eur.
V ponuke sú studené červené, ružové a fialové odtiene rúžov.



Môj názor a  skúsenosti: Po vyskúšaní som ostala mierne prekvapená, rúž je na môj vkus príliš suchý a tak som sa bála že mi bude veľmi vysušovať pery a že aj s nanášaním bude problém. Ale  mýlila som sa, skoro vôbec nevysušuje a po nanesení na perách vyzerá krásne žiarivo. Najviac som sa potešila že sa s ním dajú krásne korigovať pery. Vôbec nezáleží na tvare vašich pier, lebo s týmto rúžom si ich môžete zväčšiť či zmeniť ich tvar. Ďalej rúž má jemnú a príjemnú vôňu, ktorú ale na perách necítite a tak vám vôbec neprekáža. Trvanlivosť veľmi dobrá, na perách vydrží okolo 4 hodín. Určite je vhodný na každodenné použitie a hlavne na večer. Nemám mu čo vytknúť ako rúž je skvelý. Vadí mi iba jeho veľkosť. Oproti rúžom  napríklad od Rimmelu Kate Moss je dosť malý.


Prajem vám krásny piatok! Užite si ho!

AnLen

8 komentárov:

  1. vypadá krásně a tenhle odstín ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely shade :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rtěnky od Dermacolu prostě žeru :D ... A moc ti to sluší ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha asi aj ja! Doteraz som bola fandom rúžov od Kate Moss ale ako zisťujem tieto od Dermacolu sú tiež super! A ďakujem za milý komentár :o)

      Odstrániť