27. decembra 2013

Čo všetko som si našla pod stromčekom

Ahojte, tento článok píšem s menším oneskorením, plánovala som ho napísať a aj zverejniť už pred dvoma dňami. Ale  dáko mi to zase nevyšlo. Namiesto písania článkov recenzovania a venovania sa blobu, som strávila posledné dva dni ponorená v učebnici a testoch na autoškolu. Poviem vám to boli ale stresy! Ale dnes som mala skúšky a hádajte čo? Prospela som! Síce z menšími ťažkosťami, hrozným stresom a nervami v koncoch ale prešla. A keď už mám toto sresujúce obdobie ako tak za sebou aspoň čo sa autoškoly týka   (lebo mám pred sebou ešte maturitu), tak sa môžem opäť venovať blogu. Aspoň na nejaký čas :o)
A tak sa už konečne chcem s vami podeliť o to čo som si našla pod stromčekom.

              Na niektoré darčeky už pripravujem recenzie. Tak v najbližšom čase sa máte na čo tešiť :o)
AnLen

18 komentárov:

  1. rifle su paradne, inak to vyšňove musi riadne pekne voňať v poslednej dobe su v mode tie sladke vône som si všimla:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno vonia krásne ale nemá až takú sladkú vôňu, čomu som aj rada :o)

      Odstrániť
  2. K Vánocům jsem dostala taky tu Katy Perry, ale jen ten sprej v rozprašovači a sprchový gel :) A ten Dermacol tu třešeň také :) Oba dárky nádherně voní:3 Jinak hezký článek :)

    http://beautifulcosmeticworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, majú krásnu vôňu a ja som s nimi veľmi spokojná. Voňavku od Katy Perry som chcela strašne dlho a keď som dostala ešte jednu v inom balení a sprchový gél, bola som ešte radšej. A ďakujeem :o)

      Odstrániť
  3. krásné věci, hlavně ten hnědý cardigan se mi hrozně líbí! :)
    těším se na recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, ty jsi ale musela musela být hodná! :) Katy Perry jsem taky očichávala stále dokola, ale na mě není dostatečně sladká. :-D A nevím, jak bych si ukládala, když nestojí. :-D Jinak to jsou celkově krásné kousky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haa no to ani nie, ale mám milujúcich rodičov čo mi nič neodoprú :) Ja som ani nevedela ako vonia a už som ju chcela :D Trošku zvláštne ale je to tak. A potom keď som ju v drogerke vyskúšala, veľmi sa mi zapáčila. A ja ju mám v takom stojančeku v ktorom bola uložená a pre istotu danú naležato.Aby náhodou nespadla. A veľmi pekne ďakujem za krásny komentár, veľmi ma potešil :o)

      Odstrániť
  5. Fíha, pekné veci, svetríky sú super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné oblečení a ta svíčka vypadá dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a tá sviečka je super :) Má veľa krásnych vôní :)

      Odstrániť
  7. Skvelé darčeky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné dárečky! :) Musela jsi být moc hodná, že byli Ježíšci tak štědří :)))
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predovšetkým mám dobrých rodičov čo mi nič neodoprú :D Ale dá sa povedať že som celkom poslúchala :)

      Odstrániť