19. novembra 2013

Trošku jemnejšie večerné líčenie

Ahojte baby!
Tak som sa konečne dopracovala k tomu večernému líčeniu! Mnohí si možno pomyslia že  kombinácia zlatej, striebornej a čiernej je trošku prehnané a možno že výber farieb sa k sebe moc nehodí a že ako celok to bude vyzerať otrasne. Ale to vôbec nie je pravda. Zvolila som také odtiene zlatej, striebornej a čiernej, že ich kombináciou vzniklo celkom pekné večerné líčenie. Aj keď nepatrí medzi tie najtmavšie a najvýraznejšie mne sa páči. A dúfam že sa zapáči aj vám :o)


POUŽILA SOM:
-podkladová báza Avon
-lepiacú pásku
-paletu Zoeva 95 očných tieňov
-gélovú očnú linku od Catrice (čiernu)
-riasenku Miss Sporty fabulous lash mascara 01
K tomúto líčeniu očí by som zvolila jemný ružový rúž alebo lesk.


Líčíla som sestru hneď, ako som prišla domov. Čo bolo o šiestej. Preto som pridala fotky len jedného oka :D Hádam mi to odpustíte ale keby som zverejnila fotky celého líčenia, sestra by ma asi zabila :D  Priznám sa že to obočie som mohla spraviť aj lepšie ale v skutočnosti vyzeralo oveľa oveľa lepšie než na fotkách a tak som ho nechala tak.
Prajem vám krásny zvyšok večera! A zajtra mám pre vás pripravené nejaké inšpirácie!!!
                                                                                                                                                       AnLen

3 komentáre:

  1. Mne sa to veľmi páči. Nikdy by som nepovedala, že kombinácia týchto farieb ukáže tak pekne :-).

    OdpovedaťOdstrániť