6. novembra 2013

Nové hodinky

Ahojte, dnešný post bude o mojích úžasných hodinkách od značky Geneva, ktoré mi nedávno prišli. Som z nich veľmi nadšená a preto som sa rozhodla vám o nich niečo napísať:o)
Hodinky som si objednávala spolu s mojou sestrou a sesternicou.Pôvodne som si objednala krémové, ale tie už neboli na sklade tak som po dlhom rozmýšľaní si vybrala tieto hnedé. A som s nimi veľmi spokojná. Hodinky mi prišli približne po 4 týždňoch v bezchybnom stave a už mali baterku. Objednala som si ich zo stránky instyleshop.sk  , kde mali akurát -70% zľavy! Tak že ma hodinky vyšli smiesných 6,99 eur. A viete čo?  Tieto skvelé zľavy majú aj naďalej.

Majú silikónový remienok, je veľmi moderný a praktický. A navyše sa jednoducho čistí, čo odcením Milujem ich kombináciu hnedej a medenej! Je to niečo nové, než typická zlatá. Ktorej sú plné obcohdy. Je všade na šatách, šperkoch, topánkach a mne už lezie na nervy. Preto som privýtala túto krásnu aj ked nie pre všetkých typickú kombináciu. Ale ako celok to vyzerá krásne. Veď posúdte sami.


No a tieto sú sestrine:

 AnLen

16 komentárov:

  1. krásne su :) velmi sa mi pači tá kombinacia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné sú, ja som skôr ale na tie biele :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja som pôvodne chcela radšej biele, ale tieto sa nebudú aspoň tak špiniť, keď budem líčiť:D

      Odstrániť
  3. Nádherné! Ta barva!
    Tak ten vypadá opravdu úžasně! Děkuji za typ!:)

    Právě na mém blogu probíhá Giveaway o náramky s ostny a peříčkové naušnice

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hnede hodiny ukážu pekne na ruke ale aj tie biele, super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne sú obe ale skôr sa prikláňam k tým hnedo medeným tie ma viac oslovili. =)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné!! :) Mám je v mint barvě a ty jsou také naprosto boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem. Aj ja som rozbýšlala nad tou farbou! Ale hodí sa mi viac na leto a tak som sa rozhodla že si ich objednám neskor :)

      Odstrániť
  7. nádherné, moc se mi líbí jejich barva :))
    máš skvělý blog, dávám follow :)

    OdpovedaťOdstrániť