14. novembra 2013

MOTD 14.11.2013 : Jednoduché hnedé líčenie s čiernou linkou a jemným rúžom

Ahojte, dnes som v škole skončila o niečo skôr a tak som sa rozhodla, kým je ešte dobré svetlo spraviť líčenie. Zvolila som krásne zemité odtiene a krásny jemný nude rúž od Rimmel. Celé líčenie som oživila čiernou linkou. Nejde o nič zložité :o) A určite mi pomohla aj včerajšia inšpirácia :D

A keď som už takáto pekne nalíčená môžem sa pomaly vybrať na nákupy a potom do autoškoly. :D


POUŽILA SOM:
oči 
-podkladová báza  Avon
-paleta MUA undressed
-gelová linka od  Catrice blackjack with jack black
-Miss sporty fabulous lash mascara 01
tvár
-Rimmel make up match perfection  100
-Rimmel stay matte puder 003
pery
-lip balm Vanilla Cake
-Rimmel Kate Moss 03

Inak všimla som si že na blogu je strašne málo líčení, čo ma zarazilo lebo sa líčim dosť často. A rada by som to napravila. A preto najbližšie budem robiť výrazné večerné líčenie, tak sa máte na čo tešiť! Možno bude  už cez víkend!!!!!                                  
                                                                                                                                                  AnLen

14 komentárov:

  1. velmi pekne :) nie je nad jemne hnede ličenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello,
    I luckily come across your very interesting blog and like it so much! You have a new follower right away! I'd like to invite you to meet my space as well and I hope you'll have as much fun as I am having in yours!
    I wish you lots of success
    Kisses
    Aida Camilo
    from
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suprové! :) V jednoduchosti je krása,já to říkám pořád! :))
    ConfiVERA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, presne aj ja to tvrdím. A ešte že nič netreba preháť.

      Odstrániť
  4. to líčení je moc hezký! ten odstín je úžasný!!

    OdpovedaťOdstrániť