4. novembra 2013

Moje fotenie na oznamko


 Ahojte neviem či viete ale som už v 4. maturitnom ročníku a ako to už býva, okrem veľa učenia a vypracovania tém je tu aj jedná z mála milých povinností. A to fotenie na oznamko. Ja som sa to svoje rozhodla poňať trošku uvoľnenejšie. A namiesto nudného fotenia v dákom ateliery som sa vybrala radšej s kamarátkami do prírody. Je to určite lepšie, pretože oni mi spravili viacej fotiek, čo bol potom problém, lebo som si nevedela vybrať tú pravú :D Ale lepšie ako zaplatiť nejakému fotografovi v ateliery, ktorý vám spravý 3 fotky vám sa nebude ani jedna páčiť a on si za to ešte zaúčtuje peniaze.  
A ako to naše oznamkové fotenie vyzeralo? Tu máte menší zprehľad :D



Na záver pridávam ešte pár fotiek prírody, ktoré sa nafotili ten istý deň.
Inak tá prvá fotka je oznamková :D

                                                                                                                                                         AnLen

9 komentárov:

  1. fotenie na oznamko svoje si pamätám ;D bolo to rýchle a bola zima a nestíhali sme, ale fotky boli dokonalé! ;D a tie tvoje sú tiež. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúj no ja som mala to šťastie že bol ešte ako taký teplejší víkend. To som rada že ti fotky aj napriek zime dopadli skvele :) A Ďakujem

      Odstrániť
  2. krásna si na fotkách :) máš úplne dokonalé obočie,aj ja chcem také ! :D
    my sme mali fotenie v ateliéry a dosť som sa obávala že si žiadnu fotku nevyberiem ale nakoniec mám štyri druhy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Musím sa priznať že som mala skvelú vizážistku http://xoxopatty.blogspot.sk/
      To je super!

      Odstrániť
  3. Beautiful photos. And a beautiful countryside. Thx for sharing.
    xo
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obočie máš fakt super!

    http://ivamalikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lovely@ follow you
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť