10. novembra 2013

Moja zahraničná objednávka

Ahojte, v poslednej dobe som podľahla nakupovaniu cez internet. A naobjednávala som si pár  vecí, ktoré vám chcem dnes ukázať. Niektoré mi už prišli ako napríklad hodinky z predchádzajúceho postu alebo jesenné červené topánočky, ktoré určite budú  použité v nejakom  outfite. Ale dnes vám chcem ukázať veci ktoré mi ešte síce neprišli ale už sa na ne hrozne teším :o)

šaty 12 eur
zateplená mikina 14 eur
prsteň 2,90 eur
naušnice 2,90 eur

Objednávala som z jednej Facebookovej stránky Favourite Fashion. Objednáva to síce Slovenka ale z Číny.
Je to zatiaľ moja prvá zahraničná objednávka a tak  uvidím ako dopadne. Objednala som si toho strašne málo.Ale hneď ako mi dorazia veci nepoškodené a v takom stave v akom sú zobrazené na obrázku. Objednám si z tadiaľ toho oveľa oveľa viac :o) Čakacia doba je približne mesiac. Ale objednávala som to už dávnejšie, tak hádam o týždeň 2 budem mať objednávku už doma :)

Ešte som si objednala sadu zdobiacých štetcov na nechty, na ktoré už chystám recenziu. Štetce mi už síce prišli ale má ich kamarátka, ktorá robila objednávku. A ja nemám čas si pre ne ísť :(

                                                                                                                                                        AnLen


9 komentárov:

  1. Já si objedávám z ebay a zatim vždy spokojenost, až na jeden svetr. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si chcem z tadiaľ už strašne dlho niečo objednať ale nemám založený paypal a trošku sa obávam že mi tovar nepríde. Ale keď ty máš zatiaľ pozitívne skúsenosti asi si ho predsa len založím :)

      Odstrániť
  2. ako sa tam platí ? vopred na účet alebo sa dá aj na dobierku ? (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak rôzne. Tý čo si objednávajú z tadiaľ častejšie tak to posiela na dobierku. Inak sa platí cez účet. Treba jej vopred poslať peniaze ale nie celú sumu, podľa toho ako sa dohodnete :)

      Odstrániť
  3. Lovely stuff :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/ootd-plaid-dress-from-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som už pár krát objednávala zo zahraničia, a nemala som skoro žiadne problémy. Za veci ktoré mi neprišli som dostala vrátené peniaze, a inak všetko v poriadku. Určite sa niektoré veci viac oplatia objednať zo zahraničia ako napríklad ich objednať zo Slovenskej stránky. -_-

    P.S.:
    na mojom blogu práve prebieha súťaž, tak týmto spôsobom vás pozývam! :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2013/11/sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tešim sa na fotky potom ked ti to pride:))

    OdpovedaťOdstrániť