24. novembra 2013

Jesenné nechy :o)

Tak a konečne je to tu! Nakoniec som si predsa len našla čas a spravila jesenné zdobenie nechtov. 
Ako vidíte nejde o nič zložité, len jemné jesenné lístky na bordovom podklade. Preto som sa rozhodla že návod bude zbytočný. Veď každý dokáže spraviť pár ťahov pomocou štetcov tak aby sa to aspoň trošku podobalo na list :o)

BUDETE POTREBOVAŤ:
ľubovoľný bordový lak, ktorý použijete ako podklad
žltý, oranžový a zlatý lak
tenký zdobiací štetec
a odkalovač na dočistenie nechtov alebo pokožky 

Podľa možností a hlavne času možno pripravím ešte 1-2 jesenné zdobenia nechtov a dám si záležať aby boli už o niečo zložitejšie a krajšie :o)
AnLen

6 komentárov:

  1. Krásne!! Len keby som si to tak ja vedela tak pekne spraviť :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsou opravdu povedené :) U některých se mi zdají podobné malůvky dost kýčovité, ale tady vůbec! :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeej tie sa ti podarili nadherne su :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na jeseň mám najradšej tmavšie farby, ale aj tento nail-art je krásny! My thoughts

    OdpovedaťOdstrániť