22. októbra 2013

Sľúbené prekvapenie

Ahojte, tak ako som vám sľúbila tu to máte.Tým veľkým prekvapením sú náušnice! Hneď na začiatku som vedela že to budú náušnice. Len som nevedela aké. Ale nedávno ma upútali hneď dvoje.  Nevedela som sa rozhodnúť ktoré kúpiť tak som kúpila  oboje. S tým že výherkyňa si bude môcť jedny vybrať. A tie jej spolu s celou výhrou pošlem.
Dúfam že sa vám naušničky páčia a hlavne zajtrajšej výherkyne! PS: ešte som nežrebovala ale zajtra sa do toho pustím.
A ospravldňujem sa za svoje hrozné nechty, farbila som spolužiačke vlasy :D

AnLen

10 komentárov:

  1. Beautiful earrings!
    I'm following you back :)

    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great jewellery! Thank you for following me! I'm following you back on GFC, Bloglovin and Instagram(with profile name: fashionholicnotes)!

    Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love the 2nd one so much!!

    Let me know if we can follow each other? :)
    Ru|Glitter & Blush

    OdpovedaťOdstrániť
  4. great post!
    now following your lovely blog :)
    xx

    follow back here? - the urban eye.tumblr.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné náušnice! Bolo by super vyhrať :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pretty earrings. Following you back on GFC #69.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť