12. októbra 2013

Owls nail art (tutorial)

 Ahojte baby!
Už dávnejšie som vám sľúbila nejaké to zdobenie nechtov. Pôvodne som chcela spraviť jesenné zdobenie ale potom som si to rozmyslela. Na internete som objavila tieto rozkošné sovičky! A rozhodla som sa ich hneď aj vyskúšať. Takže dnes to budú sovy a nabudúce konečne to jesenné zdobenie nechtov sľubujem. :o)



Postup nájdete v celom článku spolu zo zoznamom vecí ktoré budete potrebovať. A ešte aj 2 bonusové fotky :o)



POSTUP:































BUDETE POTREBOVAŤ:
-zdobiacý štetec alebo špendlík s guľôčkou
-vatové tyčinky
- poprípade odlakovač
Laky
-tmavší podkladový (farbu si zvoľte sami, ja som si vybrala tmavo zelený)
- o odtieň maximálne 2 svetlejší než podkladový lak
-oranžový alebo žltý lak
- čierny




AnLen

37 komentárov:

  1. Veľmi dobrý nápad, len sa musím priznať, že by sa mi nechcelo sa s takýmto lakovaním babrať, pretože u mňa lak nemá dlhú životnosť. Ale fakt sa mi tie sovičky páčia ;-)
    Rada by som ťa pozvala na "Veľkú jesennú rozdávačku", ktorá práve prebieha na mojom blogu http://modrapupava.blogspot.sk/2013/09/jesenna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja zase si viem ozdobiť len jednu ruku (pravú) :D Ale nalakovať zvládnem obidve :D Ďakujem za pozvanie určite sa rada zapojím

      Odstrániť
  2. jeeeho to sa ti teda podarilo:)) moc nemam sovy v laske ale podarilo sa ti to pekne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné sú, aj ja chcem také! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Kľudne to vyskúšaj preto som tam dala ten postup, je to veľmi jednoduché :)

      Odstrániť
  4. so sweet! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aww,such a cute design...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautiful!!! nice blog! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
    and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
    Have a nice day! my g+ and like in bloglovin for your post too!!!:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. amazing nails <3 great blog !! would you like to follow each other via GFC ?:)

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeeej tie sú zlaté! :) sovičky milujem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jééééj to je milé :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. your nails look super cute :)

    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super nápad, hrozně pěkný :) Já jsem ale tady na ty zdobení hrozný nemehlo, takže musím otravovat sestru aby mě ty nehty nalakovala :)
    www.head-up-baby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ale určite až také nemehlo nie si. A ak áno je super že ti sestra pomôže, veď od toho sú sestry! :D

      Odstrániť
  15. Wow this is so cute! Amazing idea!

    would you like to follow each other?
    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Velmi zajímavé a nezdá se mi to ani nijak složité. Určitě to skusím. Děkuji za tip! : http://terezasworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač :o) Určite vyskúšaj a potom kľudne daj vedieť ako to dopadlo :o) Budem len rada.

      Odstrániť
  17. That's so cute. Thx for the tutorial. Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť