9. októbra 2013

Čo mám nové v šatníku?

Ahojte, dnešný článok bude  o tom čo mám nové v šatníku. Čiže o veciach ktoré som si nedávno kúpila. Za posledný mesiac sa môj šatník rozrástol o 3 svetre, 2 legíny, 1 nové topánky, 3 obyčajné jedno farebné tričká s dlhým rukávom 3 rozkošné gumičky do vlasov a šatku ktorú ste už mali možnosť vidieť v tomto článku TU.
Nie je toho veľa ale tieto veci mi spravili naozaj veľkú radosť. A rada by som sa s vami o ne podelila prostredníctvom tohto článku :o)

                                           


                                          

Viac nájdete v celom článku :o)




Topánočky som si kúpila po hodine skúšania a hľadania tých pravých v CCC. Majú vyberateľnú podložku (to je tá pletená vecička ktorá vytŕča ) Takže ich môžem nosiť aj bez toho a vyzerá to akoby som mala nové topánky :D Vyšli ma len niečo cez 23 eur. Inak pôvodne stáli 29,90. Ale vystihli sme práve ten deň kedy mali zľavu na všetky topánky.



Tieto tri úžasné svetre som si zakúpila v Takku a stáli len 7 eur. Vybrala som si  ich v bielej, šedej a tmavo zelenej farbe. Sú krásne mekúčke, teplučké a veľmi pohodlné. Najviac sa mi na nič páči ich jednoduchosť a dlážka (siahajú pod zadok- vpredu kratšie a vzadu dlhšie).


Legíny som si kúpila len nedávno. Tie čierne stáli okolo 6 eur. A sú o niečo hrubšie ako klasické legíny.
Páči sa mi na nich že nie su klasicky čierne, majú taký ten ,,vyšúchaný efekt". Čiže aj keď sa zašpiním vôbec to nevidno :D Kúpila som ich v Just play. neviem či vám to niečo hovorí.
Tie druhé ma vyšli iba 5 eur! To je neuveriteľná cena lebo sú krásne a navyše zateplené!.Áno zateplené z vnútra je mäkká kožušinka. Mám ich veľmi rada Veľmi sa mi na  nich páči ten nórsky vzor  priam ho milujem! A najlepšie na tom je že ich budem môcť nosiť aj cez zimu :D
No a tieto druhé som kúpila v číňaku a som na to hrdá :D V iných odchodoch by som také určite nenašla.


Tieto rozkošné gumičky do vlasov ma vyšli 0,80 centov za kus. Neodolala som a kúpila si hneď 3! Používajú sa ako klasické gumičky ale účes krásne ozvláštnia a pôsobia veľmi dievčensky :o) A sú tiež z čínskeho obchodu.


Klasické jedno farebné tričká nesmú nikdy chýbať. Môžu sa skombinovať s výraznými nohavicami a doladiť farebnými doplnkami. Mám ich veľmi rada a boli naozaj nechutne lacné! :D Jedno tričko stojí 1,99 eur. A sú kupované v Kik.

Nabudúce môžete odo mňa očakávať 2 jesenné outfity, zdobenie nechtov, líčenie a to najdôležitejšie SÉRIU HALLOWEEN LÍČENÍ pre inšpiráciu.

AnLen

8 komentárov:

  1. jéj tie svetríky sú super aj legíny :) aspoň ti nebude zima :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, rozhodne:D A určite ich budem nosiť aj v zime :)

      Odstrániť
  2. tie topanky su paradne teda a su poriadne zateplene? či to nie su do snehu moc a mrazov?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, sú skôr určené na jeseň a začiatok zimy. :o)

      Odstrániť