29. októbra 2013

Cien Telové Maslo (mango)


Ahojte baby, dnes to bude po dlhšej dobe recenzia. Dúfam že som vás potešila. Neviem či ste si všimli ale v Lidly je od 28.10. konečne v ponuke telové maslo od Cien (viacej druhov)! Je to skvelé o tomto telovom masle viem už strašne dlho ale neviem prečo v Lidly ho majú len 2x do roka a aj to väčšinou obmedzené množstvo. A až teraz konečne sa jedno ušlo aj pre mňa. Som nesmierne rada že ho konečne  mám. Vybrala som si mango ale v ponuke sú aj kokos a kakao. Ide o 400 ml balenie, ktoré stojí 3,99 eur.

Prejdime k samotnému výrobku. Nachádza sa v plastovom obale, ktorý je ale na prvý pohľad podobný sklu. Mne to vyhovuje len mi vadí otváranie. Nejde to zrovna najľahšie a vždy sa bojím že si zlomím nechty :D Má veľmi príjemnú a sviežu vôňu, ktorá je trošku sladkastá. Mne osobne veľmi vyhovuje. Konzistencia, no čo dodať skrátka maslo. Husté vôbec nesteká, dobre sa rozotiera a tiež vstrebáva. Pokožku krásne hydratuje čo určite ocením v zime.
Po použití ostala pokožka jemná a hydratovaná.
Už teraz rozmýšľam nad dokúpením ,,zásob" len sa bojím že to nestihnem spotrebovať. Ale na praxi sme mali kakaové telové maslo a voňalo skrátka úžasne. Tak ešte uvidím či si nekúpim aj to :o)

No a na záver čo dodať. Asi len to že som s týmto produktom veľmi spokojná aj keď patrí medzi tie lacnejšie značky výrobok ma nesklamal. Môžem vám ho všetkým len odporučiť. Tak rýchlo bežte do Lidla skôr ako ich budú mať opäť vypredané.

AnLen

14 komentárov:

  1. Teda, vypadá skvěle a to balení je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano to je len keby sa to tak ťažko neotváralo.

      Odstrániť
  2. Páči sa mi to balenie, asi sa po ňom pozriem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cien je super, ja som ho už raz mala ale olivové, teraz by som chcela vyskušať kaakove ale vždy som naň pozabudla ked som bola v lidli:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Ani som nevedela že majú aj olivové. To je skvelé. Aj ja si na to kakaové brúsim zuby :D

      Odstrániť
  4. vyzerá to dobre, ešte som ho v Lidli nevidela tak sa pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni to tam majú tak poskovávané trošku. Pohľadaj to úplne dole v regáloch. :o)

      Odstrániť
  5. Hello!
    YOu have a very nice and stylish blog
    Maybe would like to follow each other?
    Would be great , just let me know and i follow back :)
    Gettings

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thanks a lot for your nice comment!
    I love your blog too
    and followed you back on GFC and bloglovin
    keep in touch

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na toto maslo som tiež pozerala, za tú cenu vyzerá skvele

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí. Je to veľké balenie a lacné a pritom naozaj hydratuje a zanecháva pokožku krásne jemnú :)

      Odstrániť
  8. Lovely blog and nice post ^^

    Do you want to follow each other? Let me know :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Such a great blog!
    Would you like to follow each other via Bloglovin and gfc?

    www.modishyou.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť