6. októbra 2013

Back to school 3. časť- pár rýchlych účesov

Ahojte, dnes by som vám chcela ukázať sériu rýchlych a jednoduchých účesov do školy. Niekedy sú dni keď sa človek s fádnosťou neuspokojí. Chce niečo nové, originálne. Ale na druhej strane zase nemáte toľko času aby ste si vymysleli dáky účes a ešte ho aj učesali.  A práve toto ma inšpirovalo k tomuto článku.
 Dúfam že vás tento článok poteší  aj inšpiruje :)

1. Vlasy si môžete jednoducho zapliesť do voľného chvosta a prehodiť ho cez plece dopredu.
Tento uvoľnený chvost dodá vlasom na objeme. A keď vlasy pred zapletením trošku stupírujete na temene a bokoch bude účes vyzerať mohutnejšie a hustejšie.


2. A čo tak vypnúť boky/ofinu? Je to jednoduché a rýchle. A vyzerá to celkom dobre. Môžte si vlasy rozdeliť šikmo alebo na stred. Podľa toho ako to vám viacej vyhovuje. No a potom už len sponkami vypnúť boky. Vyzerá to milo a dievčensky.




3. Ďalšou variantou môže byť vypnutie iba jeden strany poprípade šikmej ofiny.


4. Jednoduchá mašla na spestrenie nudných dní v škole. :o)


5. Aj toto je veľmi pekný a rýchly účes. Princíp je v tom vlasy pekne stočiť. Od cestičky šikmo nabol a na druhú stranu. 

Tak dúfam že sa vám dnešný článok páčil. Snažila som sa vymyslieť a vybrať naozaj jednoduché a rýchle účesy. Lebo sama z vlastných skúseností viem ako to býva každé ráno- Nikdy nič nestíham a som nervóza.

AnLen

10 komentárov:

  1. Ta mašlička je super, taky už jsem jí zkoušela a není ani tak těžká, jak jsem si myslela. Akorát mít ráno ten čas piplat se s tím, aby to nějak vypadalo, ten mi chybí...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Mne stačilo ani nie 5 minút. Trik je v tom pripnúť boky mašle k hlave aby toľko neodstávali :)

      Odstrániť
  2. Tá mašľa je skvelá ! To musím vyskúšať!! Ako si to spravila ??

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem je to veľmi jednoduché ale na opis trošku nezrozumitelnejšie :) Radšej ti pošlem návod tam to pekne uvidíš a aj ľahšie pochopíš :o)

      Odstrániť
  3. tiež mám dni keď sa mi s vlasmi nechce absolútne nič robiť a dni keď si robím drdoly a podobne :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee to naozaj? Je dobre vedieť že je niekto na tom rovnako ako ja :) Ďakujem za milý komentár.

      Odstrániť
  4. Najviac sa mi paci piaty uces. Ja som kedysi nosila tamer vylucne rozpustene vlasy, teraz si davam uz o nieco viac zalezat a nosim copy, vrkoce a drdoly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom bola rovnako! :D Ale už asi rok nosím aj inak vlasy než len rozpustené. Len do školy sa mi absolútne nechce česať :D Väčšinou mávam 0lté a mám problém vstať nie to sa ešte učesať :D

      Odstrániť
  5. Mě se nejvíc líbí ten první copánek. Mám ráda rychlý a ledabilý účes, který působí přitom efektivně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ten je môj naj! :D Presne, odkedy som ho videla v jednom časopise, úplne som sa doň zamilovala :)

      Odstrániť