11. októbra 2013

1. Halloweenske líčenie

Ahojte, do môjho prvého Halloweenskeho líčenia som zapojila aj svoju sestru. Rozhodla som sa pojať to trošku strašidelnejšie. Ale len toto prvé. Ostatné budú iné. Ale nič viac vám neprezradím.
 Haa najvtipnejšie je že nemám ani tušenia čo to môže byť. Inšpirovala som sa obrázkami z internetu a niektorými horormi ako je napríklad Evil Dead.

Je to veľmi jednoduché. Budete potrebovať  tekuté lepidlo, falošnú krv, čo najbledší make up a tmavý očný tieň. Postup hádam nebude potreba písať. Ale ak by niekto mal záujem kľudne ho sem dopíšem.


AnLen

7 komentárov:

  1. Pekné líčenie ale halloween mi lezie pekne na nervy a neuznávam ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ani ja ho obzvlášť neuznávam ale to bude tým že žijem na Slovensku a nie v Amerike. Tam sa to berie inak.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. No tak niekedy sa treba aj trošku báť :D A na halloween sa to hodi :)

      Odstrániť
  3. Ako diky, dufam že sa mi dnes nebude snivať niečo take:D je to fakt dosť strašidelné, zámer ti vyšiel na 100%:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta druha je najlepšia nezašpinili ste koberec? :)))

    OdpovedaťOdstrániť