28. septembra 2013

Rimmel BB cream + púder

Už dlhšiu dobu som si chcela kúpiť BB krém. Ale je ich toľko a ja som si nevedela vybrať... Bála som sa že mi nebude sedieť odtieň a zbytočne budem vyhadzovať peniaze pri hľadaní toho správneho... Až donedávna. Vybrala som si svoj prvý BB krém a hneď som si ho zamilovala. Na prvý krát som trafila odtieň a myslím si že tento je ten pravý pre mňa. Bol k nemu ako darček pribalený aj púder STAY MATTE (003).
Tak som platila len za BB krém, ktorý stál 5,99. Áno priznávam na prvý pohľad som podľahla a nechala sa zlákať na ten púder. Ale kto by odolal? Ale brala som do úvahy kvalitu značky a jej spoľahlivosť.
 A neľutujem. Rozhodne odporúčam. Inak cena púdru sa pohybuje okolo 4 eur myslím 4,50.

Ide o BB krém od Rimmel. Ja som si zvolila svetlý odtieň.
Tento odtieň mi dokonale sadol. Krásne mi zjednotil pleť a rozžiaril ju. Už si nemusím pleť tak často krémovať, ako keď som používala len make up. Dokonca sa mi prestala šúpať na čele a nose. 
BB krém ma dobrú krémovú konzistenciu. Ľahko sa nanáša a ešte ľahšie sa rozotiera.
Som s ním naoaj spokojná. Konečne moja pleť je prirodzene zjednotená. Naozaj som milo prekvapená.


Keď som po nanesení BB krému použila púder k nemu pribalený-  STAY MATTE v odtieni 003. Bola som ešte viac nadšená. Púder naozaj moju zmiešanú pleť krásne zmatnil. Matnosť pleti mi vydržala  cca 2 hodiny. Potom sa začala trošku lesknúť a musela som znovu naniesť púder.


Púder aj BB krém sú jemne parfumované. Ale je to jemná príjemná vôňa, ktorá mi vôbec neprekáža a na pleti ju vôbec nevnímam.
Každopádne som veľmi rada že som investovala do tohto BB. A určite si ho kúpim znova. A púder tiež :D

AnLen

9 komentárov:

  1. stym pudrom sa to fakt oplatilo, ja som si povedala že s BBkremom to už vzdavam lebo ani jeden čo som vyskušala mi nepasoval :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj tak to mi je ľúto. Ja som dlho váhala nad kúpov hociktorého BB krému. Je ich strašne veľa och a preto som strašne rada že mi to vyšlo hneď na prvý krát. Ale mám kamarátky ktoré našli vyhovujúci BB krém až na 3x,5x. Rozhodne to ešte nevzdávaj. Skús si akráčať do drogerky a vyskúšať čo najviac BB krémov. Jeden z nich ti bude musieť sadnúť.:)

      Odstrániť
  2. Ja som podobnej kombinácii s púdrom tiež neodolala, bol k nemu pribalený makeup a nie je čo ľutovať veľmi výhodná kúpa :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super! Tiež si myslím že nie je čo ľutovať. Takéto výhodné kúpy sa jednoducho oplatia :)

      Odstrániť
  3. Páni:-O, díky tip na báječnou akci! Tento pudr je totiž opravdu boží a věřím, že BB bude též skvělý:-)
    Glamour and Beauty  

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet začo :) Určite sa to oplatí a aj BB krém verím že využiješ :)

      Odstrániť
  4. Zkušenost mám jen s pudrem a ten je vážně skvělý! :)))

    Blog Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano to je, krásne zmatňuje. Uplne som si ho zamilovala a aj BB krém je super :)

      Odstrániť
  5. krásna recenzia, puder som mala asi 3 krát a bol fakt super, teraz som si našla niečo iné, čo používam a je super, že ti BB krém sadol :)

    OdpovedaťOdstrániť