13. septembra 2013

Random mix

Ahojte dnes som našla v notebooku pár zaujímavých fotiek z fotení a tak ma napadlo že spravým z nich random. No lenže ako som zistila mám strašne veľa fotiek s ktorými sa chcem s vami podeliť. A tak tento článok musím rozdeliť do 2. V tomto prvom je taký mix fotiek. Väčšinou sa jedná o fotky prírody.
V tom ďalšom randome sa môžete tešiť na fotky zvierat. Mačiatok a šteniatok. Nemôžem si pomôcť ale strašne ich mám rada!




Oveľa oveľa viac fotiek nájdete v celom článku!









Túto fotku fotila moja sestra a je fakt úžasná. Preto som ju musela zverejniť :)

♥♥♥ Alex Pettyfer vo filme BEASTLY♥♥♥






Dokonca som aj našla pár fotiek z rodinnej dovolenky v Chorvátsku.! 
Myslím že tieto fotky sú staré už 4 roky. Ale bola to krásna dovolenka. :o)









Tak dúfam že sa vám fotky páčili a tešíte sa na ďalší ,,zvierací" random!!!
AnLen

8 komentárov:

  1. kráááásne fotky, na tej prvej ti to velmi pristane :) tešim sa na zvieraci random :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ten by mal byť zverejnený už v pondelok :)

      Odstrániť
  2. Nádherný fotky na té 1. jsi úžasná:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky a si veľmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádne fotky, to jedlo mňam :D Inak, je ChorváTsko :D..

    OdpovedaťOdstrániť