29. septembra 2013

Moja starostlivosť o vlasy

Ahojte baby, už dlhšie som vám sľúbila článok o tom ako sa ja starám o svoje vlasy. No a konečne som si na¨našla čas. Mám farbené vlasy a odfarbované konce. Kvalita mojích vlasov je celkom dobrá, na to čím všetkým si už prešli. Jediný problém mi robia suché končeky. Ale to vyrieši o trošku dôkladnejšia starostlivosť.

Vlasy si  zvyčajne zmývam každý druhý deň. Používam šampón od Garnier Ultra Doux (pivné kvasnice a granátové jablko). Síce je určený na jemné vlasy bez objemu, ale aj tak ho používam. Hoci nemám vôbec jemné vlasy, práve naopak sú husté a pevné. Ale je to asi jediný šampón pre objem ktorý naozaj funguje. Aspoň na mojích vlasoch.


Kondicionér používam len výnimočne, 2-3x do mesiaca a je to Garnier Ultra Doux Recette De Provence.


Na moje suché končeky používam 1-2x do týždňa prírodný za studena lisovaný kokosový olej. Nanesiem ho na končeky vlasov. Zabalím do uteráka alebo si len vyčešem drdol. Nechám pôsobiť minimálne pol hodinu. Vo väčšine 2 hodinky niekedy aj viac. A potom klasicky opláchnem vlasy.


Kokosový olej som začala striedať s maskou na vlasy značky Kallos LATTE. Ten používam maximálne 1x do týždňa. Pretože má až príliš aromatickú vôňu,ktorá je niekedy až nepríjemná. Ale naozaj funguje. Je určená pre poškodené a chemicky ošetrované vlasy. Spôsob použitia je nasledovný: Na umyté vlasy sa nanesie maska a nechá pôsobiť 5-10  minút. Potom sa opláchne teplou vodou.


Tak a toto je moja starostlivosť o vlasy. Nie je to nič prehnané. Klasická starostlivosť o vlasy s výnimkou tých mojích nešťastných končekov. Tie si vyžadujú trochu viac starostlivosti. Tak dúfam že sa vám dnešný článok páčil.
A čo vaša starostlivosť o vlasy? Tiež máte problém so suchými končekami?
Na záver pridávam fotku mojích zničených končekov.


AnLen

3 komentáre:

  1. Dříve jsem balzám tolik nepoužívala, ale ted pokaždý, bez něj se mi šíleně vlasy cuchaj. Mám jich hodně,jsou objemný a bez balzámu je to fakt šílený, nechápu, jak jsem se dřív bez něj obešla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som dlho nechápala čím to je že mám strašne rozlietané vlasy vždy keď si ich umyjem. A tiež mi pomohol až balzam :)

      Odstrániť
  2. Súhlasím s charmedkou ;) A kokosový olej mám tiež aj kallos masku :) Ja zas tú vôňu zbožňujem aj účinkami ma veľmi potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť