5. septembra 2013

LIP BALM Vanilla Cake

Ahojte, dnes to bude recenzia na LIP BALM VANILLA CAKE z H&M.  Na tento balzam som natrafila len  nedávno pri nákupoch s kamarátkou. U nás v H&M majú tri len druhy týchto balzamov, ale aj tak sme strávili naozaj 10 minút pri rozhodovaní ktorý si vybrať. Už som chcela kúpiť všetky tri keď som si spomenula že doma mám ďalšie 3 balzamy na pery. Tak som si nakoniec vybrala VANILLA LIME. Ale pri platení ma predavačka, ktorá celý ten čas pozorovala naše rozhodovanie povedala nech si radšej zoberiem VANILLA CAKE. Vraj má krajšiu a sladšiu vôňu. Tak som dala na slová milej predavačky a vymenila si produkt. A viete čo? Neľutujem! :o)

Milujem tento balzam! Na prvý pohľad ma zaujal jeho krásny design.Veľmi sa mi páči že sa nachádza v okruhléj plechovej dózičké. Je v praktickom veľkom balení. Oveľa výhodnejšom než hojivý zázrak. A aj praktickejší. Stojí len 1,95 eur. 

Zo začiatku som sa bála že nebude tak dobre hydratovať keďže má tuhšiu konzistenciu. Ale po dni používania som zmenila názor.Úplne mi vyhovuje. Najviac sa mi páči že moje pery sú krásne hydratované aj na dlhší čas. V priemere 2 hodiny. Keď použijem balzam pred spaním, a druhý deň sa zobudím stále s pocitom hydratácie, moje pery sú hebké a nepotrebujú ďalšiu hydratáciu. Dokonca už ich nemám ani popraskané! Toto je neuveriteľné. A tým že je tuhšej konzistencie tak sa veľmi netopí a nedeformuje.


Takže zbohom hojivý zázrak a vitaj LIP BALM VANILLA CAKE.
Tento produkt má samé výhody a +. Môžete ním len získať. A preto vám ho všetkým odporúčam. Nebudete ľutovať.

AnLen

8 komentárov:

  1. ten vyzerá užasne :) ked mi dojde zasoba mojich balzamov tak si ho určite kupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taak to sa ešte načakaš :D Ale určite stojí za vyskúšanie :)

      Odstrániť
  2. Ja som si musela kupiť obidva aj s limetkou nevedela som sa rozhodnuť obidva pekne voňaju :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som si ho chcela tiež kúpiť. Lákala ma tá kombinácia limetky a vanilky. Vôbec som si nevedela predstaviť ako to môže voniať lebo mi jednoducho tá nešla dokopy. Ale predavačka ma odradila :)

      Odstrániť