21. septembra 2013

Liebster Award

Ahojte,nedávno som bola nominovaná na blogu Wonderfull Today .Ide reťazovku Liebster Award.  Pokiaľ ste nej ešte nepočuli, tak by ste mali vedieť že vlastne ide o akúsi cenu, ktorá sa udeľuje  blogerkám  s nižším počtom členov ako je 200. Poviete o sebe 10 vecí, zodpoviete na 10 otázok od blogerky ktorá vás nominovala, vyberiete 5 nominovaných blogeriek a vymyslíte pre ne  ďalších 10 otázok. Je to skvelá vec, môžu sa takto zviditeľniť začínajúce blogerky.
Veľmi ma to potešilo a som naozaj rada že som si konečne našla trošku času aby som tento článok uskutočnila.

Pravidlá: 
-povedať o sebe 10 vecí
-odpovedať na otázky blogerky, ktorá vás nominovala
-vymyslieť 10 otázok pre tie ktoré budete nominovať
- nominovať 5 blogeriek ktoré majú menej než 200 členov a kontaktovať ich.

10 vecí o mne:
1.Mám veľmi rada cestovanie, nakupovanie, fotenie, kreslenie, líčenie.














2.Milujem skúšanie nových vecí a spoznávanie zaujimavých miest.

3.Keď som bola mladšia mala som krivé zuby. Vyzerala som ako malý dracula, pretože moje očné zuby boli viac vpredu. A preto som musela nosiť strojček.

4.V niektorých veciach som strašne nerozhodná a v  iných konám bezmyšlienkovite.

5.Mám 2 veľké sny. Prvý je precestovať svet a vidieť z neho všetko čo sa dá. A ten druhý je žiť niekde v zahraničí, možno v Taliansku alebo v Amerike.
















6.Dodnes mám strach z tmy ale tej ozajstnej kde si človek nevidí ani na nos a všade je čierno čierna tma. A ešte aj mám strach z výšok.

7.Pred rokom som upustila od pitia sladkých nápojov ako je napríklad Cola. Pijem len minerálky a čaje.
Sem tam keď som s kamarátkami vonku dám si Sprite alebo ochutenú minerálku, výnimočne Colu.
























8.Mám hroznú trému keď musím niečo hovoriť pred publikom.

9.Veľmi rada čítam. Niekedy som schopná prečítať 1 knihu za pár hodín.

















10.V škole sa snažím splinúť s davom a vonku s kamarátmi či na nákupoch chcem vyniknúť.

Odpovede na otázky:
1. Kedy si sa začala líčiť a zaujímať  o kozmetiku?
Líčiť som sa začala asi v 13. Ale nešlo o nič výnimočne, klasika čierna ceruzka, riasenka a dáky ten korektor. O kozmetiku som sa začala zaujímať asi tak o 2 roky neskôr. Začala som sa prvý krát líčiť s použitím tieňov a potom to už len napredovalo.

2.Ktorú kozmetiku alebo šminky si kradla mamine?
Myslím že to boli ceruzky na oči a sem tam riasenky.

3. Čo je pre teba dôležitejšie šminky alebo starostlivosť?
Určite to je starostlivosť.

4.Čítaš zloženie kozmetických výrobkov alebo ti to je jedno?
Musím sa priznať že nie vždy. Ak kupujem napríklad overený produkt na ktorý som počula len kladné ohlasy alebo čítala dobré recenzie. V drogériach veľmi zloženie nečítam.

5.Rozhoduje pri výbere kozmetiky zem jeho pôvodu?
Určite nie! V podstate mi je jedno z ktorej krajiny pochádza daný výrobok, hlavne aby bol dobrý a kvalitný. Krajina pôvodu je vtedy nepodstatná.

6.Športuješ či cvičíš pravidelne? Čo robíš?
Nie. Mne dlho nič nevydrží, aj keď začnem cvičíť alebo sa venovať dákemu športu, po určitom čase ma to prejde. Najviac mi vydržalo bicyklovanie inak som strašne lenivá. Ale rada by som začala konečne behávať.
Už to fakt potrebujem.

7.Aká je tvoja najobľúbenejšia knižka?
Je ťažko vybrať si iba jednu. Je to ako s hudbou tiež nemáte len jednu obľúbenú pesničku či kapelu (aspoň u mňa je to tak), no a s knihami je to podobné. Ale medzi moje najobľúbenejšie patrí Zavrhnutý od Beccy Fitzpatrick.
























8.Domáci miláčik?
Mám dvoch psov. Vlastne fenku a psa. Majú 3 roky a volajú sa Ronny a Sára.


9.Čím si chcela byť keď si bola malá?
Myslím že najčastejšie to bola archeologička. Pamätám si že akurát išiel v televízii seriál Lovkyňa tajomstiev, na ktorom som bola závislá. A preto som túžila byť aj ja archeologičkou, zažívať dobrodružstvá, nebezpečie a hľadať stratené poklady. Samozrejme keď som vyrástla zistila som že byť archeologičkou je niečo iné ako som si predstavovala :D
























10.Ktorá časť tvojho tela sa ti páči najviac?
Tak to naozaj neviem. Ale asi pery. S tými som ako tak spokojná :D

Mnou pripravené otázky:
1.Čo rada robíš, keď práve nebloguješ?
2.Máš svoju obľúbenú kozmetickú značku? Ak áno ktorú a prečo?
3.Máš nejakú zlú skúsenosť s používaním niektorej kozmetiky? Ak áno akú?
4.Koľko času denne stráviš líčením sa?
5.Aké je tvoje obľubené jedlo?
6.Aký je tvoj obľúbený film?
7.Kde sa vidíš o 5 rokov?
8. Čo alebo kto ťa inšriruje?
9.Máš súrodenca?
10.Ako si strávila leto?

Mnou nominované blogerky:
Nickome
COCO
World needs Blondes
REBELIADA
Sometimes we need a little magic






AnLen

7 komentárov:

  1. Ahoj, ďakujem za nomináciu ale ja na takéto reťazovky nereagujem:-) Ak chceš môžem ti poslať moje odpovede na email:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trema pred publikom to je asi to najhoršie aj pre mňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ako ťažko sa prekonáva! Niekedy celá očerveniem alebo zabudnem čo som chcela povedať :D

      Odstrániť
  3. Dosť veľa vecí máme spoločných :) A tá lovkyňa tajomstiev mi úplne pripomenula detstvo ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? :) Ako malá som bola tým serialom úplne posadnutá :D

      Odstrániť
  4. Hezké věci jsem se o tobě dozvěděla, taky takový jsem na svém blogu dělala, mohu se zeptat, jak se ti to psalo? :)))

    Blog Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Idem sa pozrieť na ten tvoj. No celkom to šlo, najviac problémov mi robilo napísať o sebe 10 vecí,mala som problém napísať 5 nie to ešte 10 :D Inak všetko šlo fajn :)

      Odstrániť