14. septembra 2013

Jesenné inšpirácie 4. časť- posledná

Ahojte!
A je tu posledné kolo jesenných inšpirácii!!  (Pre tých čo zabudli)-Túto sériu som vytvárala sama pomocou stránky polyvore. Veľmi som si to užívala, neuveriteľne ma baví vytvárať outfity, kombinovať jednotlivé kúsky  oblečení a hrať sa s farbami. Ešte taký menší bonus. Pripravila som si pre vás nie 5 outfitov ako bolo v predošlých kolách ale 6!!!  Tak tu to je posledné jesenné inšpirácie.


















Tak čo ktorý outfit sa vám naviac páči ???
Ozaj mali by ste záujem o viacej takýchto článkov ???
                                                                                                                                                      AnLen

2 komentáre:

  1. jeeej kráásne zas :) určite by som uvitala aj dalšie članky tohto typu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne kombinácie .. druhá a posledná sa mi páčia najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť